Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@09:07:39 GMT

شفر دوباره جانشین لو می شود؟!

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۵۱۲۱

شفر دوباره جانشین لو می شود؟!

به گزارش وانانیوز،  یواخیم لو سرمربی سرشناس و پر افتخار تیم ملی آلمان بعد از نزدیک به ۱۲ سال حضور در راس تیم ملی آلمان در آستانه اخراج از صندلی خود قرار گرفته است. لوو رکورد بیشترین شکست در یک سال را شکست و در جام جهانی نیز یک ناکام مطلق بود تا حالا مدیران فدراسیون آلمان بعد از بیش از یک دهه به فکر تغییر در راس کادرفنی خود بیفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




موقعیتی که برای یواخیم لو دقیقا ۲۰ سال قبل و در اشتوتگارت تکرار شد و یواخیم لو بعد از یک دوره موفق در این تیم آلمانی، از سمت خود برکنار شد.


یواخیم لو جوان در دومین تجربه سرمربی گری خود ۲ سال موفق را در اشتوتگارت سپری کرد، اما در نهایت شرایط در پایان سال دوم به شکلی پیش رفت که مدیران وقت اشتوتگارت او را از سمت خود برکنار کردند.

جانشین لو، اما در آن مقطع چهره محبوب حال حاضر فوتبال ایران است؛ وینفرد شفر.


سرمربی حال حاضر استقلال بعد از جدایی یواخیم لو جانشین او در اشتوتگارت شد تا مقطعی کوتاه و نزدیک به ۵ ماه هدایت تیم اشتوتگارت را بر عهده داشته باشد و در بوندس لیگای یک به مربی گری بپردازد.


سرمربی آبی‌های تهرانی، اما نسبت به سبک بازی تیم لو نیز انتقاداتی دارد. بعد از جام جهانی و حذف آلمان، شفر یکی از منتقدان بازی تیم یواخیم لو بود. سرمربی آلمانی استقلال از سبک بازی و تیکی تاکای تیم لو ناراضی بود و این سبک بازی مبتنی بر پاس‌های عرضی را روشی غیر موثر برای سبک بازی آلمان‌ها می‌دانست.


همین موضوع باعث شده تا یکی از رسانه‌های آلمان در واکنش به موضوع برکناری احتمالی یواخیم لو با انتشار عکس قدیمی سرمربی حال حاضر آلمان ها، وینفرد شفر را به عنوان جانشین او معرفی کند تا نسبت به اتفاقی که ۲۰ سال قبل رخ داده و شفر جانشین لو شده است، واکنش نشان دهد.


با نمایش ضعیف تیم ملی آلمان برابر هلند و شکست سنگین این تیم، شایعات و گمانه زنی‌هایی درباره اخراج لو مطرح شد، اما با نمایش خوب آلمان برابر فرانسه موضوع اخراج لو فعلا از دستور کار مدیران مانشافت خارج شده، اما نتایج آلمان در فیفا دی بعدی روی اتفاقات تیم ملی موثر خواهد بود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!

به گزارش “ورزش سه”، ذوب‌آهن اصفهان در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بدشانسی‌های متعددی را تجربه کرده و حالا در هفته‌های پایانی مسابقات کار سبز پوشان اصفهانی به جایی رسیده که آنها با کمبود شدید بازیکن مواجه شدند.

محمد ربیعی سرمربی گاندوها در فصل جاری ۴ بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و در نیم فصل مسابقات با جدایی غیرمنتظره چند بازیکن خود مواجه شد.

ذوب‌آهن اگرچه در نقل و انتقالات زمستانی تعدادی بازیکن جدید را خریداری کرد اما حالا با کمبود شدید بازیکن مواجه است. سبزپوشان در آستانه دیدار با نساجی مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هم سه بازیکن دیگر خود را از دست داده‌اند.

چاپاراتزه، فریبرز گرامی و مهرداد رضایی سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت در بازی عصر چهارشنبه حضور ندارند و همین موضوع کار ربیعی را سخت‌تر خواهد کرد.

سرمربی ذوب‌آهن در این خصوص گفته است: با توجه به فاصله نزدیک بازی‌ها سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. سخت بود که ۲ هفته متوالی در خانه تراکتور بازی کنیم. چاپاراتزه، گرامی و رضایی را در اختیار نداریم، از ۱۶ بازیکن خود ۱۳ بازیکن داریم که ۲ دروازه‌بان هستند و قطعا باید از بازیکنان پایه تیم خود استفاده کنیم. البته نبود بازیکنان خللی در روند ما ایجاد نمی‌کند.

شرایطی که ربیعی درباره آن صحبت کرده به خوبی نشان می‌دهد که ذوبی‌ها با کمبود شدید بازیکن در مسابقه حساس با نساجی مواجه هستند. با این حال باید دید ربیعی چگونه خلا بازیکنان کلیدی خود را جبران خواهد کرد و از چه نفراتی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!