Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@23:27:29 GMT

نحوه ثبت نام امریه برای وزارت علوم

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۵۱۲۷

دانش‌آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد تا ۸ آبان فرصت دارند نسبت به امریه سربازی وزارت علوم اقدام کنند.
به گزارش صدای ایران، مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم بر اساس مجوزهای اخذ شده در نظر دارد در راستای تکمیل سهمیه نیروی امریه خود از بین دانش‌آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد واجد به‌صورت امریه خدمت سربازی در مراکز تابع استان‌ها و تهران در رشته‌های مورد نیاز دعوت به همکاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متقاضیان امریه سربازی وزارت علوم که تمایل دارند به عنوان امریه در مرکز جذب اعضای هیات علمی  وزارت علوم خدمت سربازی خود را سپری کنند، تا ۸ آبان ماه ۱۳۹۷ فرصت دارند با مراجعه به سایت این مرکز نسبت به ثبت درخواست و مدارک مورد نیاز اقدام کنند. همچنین نتایج اولیه متقاضیان جذب امریه سربازی در وزارت علوم ۱۱ آبان ماه اعلام می‌شود.
خانواده ایثارگران (فرزند یا برادر شهدا، جاویدالاثرها، جانبازان، آزادگان و فرزند رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه جبهه)،  ایتام، افراد متاهل، افراد معاف از رزم، افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، نخبگان، استعدادهای برتر، حافظان قرآن و قاریان برتر، دارای حداقل ۶ ماه سابقه بسیجی فعال و دارای شرایط مورد اشاره در فراخوان (قسمت مهارتهای مورد نیاز) در اولویت ثبت‌نام در سرباز امریه وزارت علوم قرار دارند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ثبت نام امریه امریه وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا با اعلام اینکه بیش از ۱۰۰ هزار داوطلب برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن نام نویسی کرده‌اند؛ تاکید کرد: دانشجویان تا امروز ۱۵ اردیبهشت مهلت نام نویسی دارند.

وی افزود: دانشجویان برای دریافت وام شهریه تا پایان اردیبهشت مهلت نام نویسی در سامانه صندوف رفاه دانشجویان وزارت علوم را دارند.

گنجی تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، تمام وام‌های دانشجویی تا پایان تیر ۱۴۰۳ پرداخت خواهند شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: به دانشجویان شاغل و پردیس خودگردان هیچ نوع وامی تعلق نمی‌گیرد و فعلاً دانشجویان روزانه و شبانه در اولویت قرار دارند.

گنجی گفت: مبلغ وام ودیعه مسکن برای شهر‌های کمتر از ۵۰۰ هزار نفر ۶۰ میلیون تومان، بیشتر از ۵۰۰ هزار نفر ۹۰ میلیون تومان و در شهرتهران ۱۲۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام