Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-16@12:12:43 GMT

کرانچار: باید تعامل داشته باشیم

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۵۲۰۳

کرانچار: باید تعامل داشته باشیم

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ «زلاتکو کرانچار» عصر امروز (چهارشنبه) پس از حضور در تمرین تیم فوتبال استقلال تهران، اظهار داشت: دیدار با مربیان باشگاه ها یکی از بخش های مهم برنامه های کاری من است.

وی افزود: قبلا در تمرین پرسپولیس حاضر شدم، امروز به تمرین استقلال رفتم و در ادامه طبق جدول زمان بندی در تمرین باشگاه های سپاهان، تراکتورسازی، ذوب آهن، پدیده، سایپا و پیکان و همچنین تیم های استان خوزستان حاضر می شوم تا با مربیان تمامی این باشگاه ها دیدار داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمربی تیم ملی فوتبال امید، اظهار داشت: در این دیدار به «وینفرد شفر» سرمربی استقلال اعلام کردم که بازیکنان جوان با استعدادی در استقلال دارد. چهار بازیکن استقلال را اردوی تیم امید داشتیم که بسیار خوب تمرین کردند.

وی افزود: جلسه خوبی با سرمربی استقلال داشتیم و در راه آماده سازی تیم امید می خواهیم همکاری و تعامل مناسبی بین ما و باشگاه ها برقرار باشد.

تیم فوتبال امید ایران برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک 2020 توکیو آماده می شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کرانچار استقلال تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با سرمربی ایتالیایی تیم ملی ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در ترکیه به سر می‌برد، امشب در حاشیه دیدار تیم‌های آنالیا اسپور و گالاتاسرای با وینچنزو مونتلا بازیکن سابق و نامدار فوتبال ایتالیا و سرمربی فعلی تیم ملی ترکیه ملاقات کرد.

در این دیدار موضوع برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و ترکیه پیشنهاد شد که این پیشنهاد با استقبال مونتلا روبه‌رو شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد
  • استقبال سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه از دیدار با ایران
  • استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه‌ از دیدار برابر ایران
  • سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران استقبال کرد
  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به سرمربی و کادرفنی استقلال برای ارسال دفاعیات
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی