Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:54:28 GMT

تضاد فکری با اعضای شورای شهر رباط کریم ندارم

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۵۲۰۶

تضاد فکری با اعضای شورای شهر رباط کریم ندارم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد میرزمانی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و فعالان مجازی شهرستان رباط کریم اظهار داشت: طی یک سال اخیر که در شهرداری رباط کریم مشغول به خدمت بوده ام اولویت اصلی ما در مدیریت شهری شهرستان اتمام پروژه های نیمه تمام بوده است.

میرزمانی در ادامه افزود: با تمام اتفاقاتی که در شهر رخ داده است شهرداری در هیچ کدام از حوزه های عمرانی، خدماتی و هنری قدمی به عقب حرکت نکرده است و امروز در نظر داریم که شهرداری را از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی تبدیل کنیم و همه مردم باید در ارائه خدمات مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرمایه گذار باید امنیت در سرمایه گذاری داشته باشد گفت: در شهرداری رباط کریم ما در حوزه های مختلفی ورود کرده ایم و در صدد هستیم با جذب سرمایه گذار در رشد و پیشرفت این شهر سهم به سزایی داشته باشیم.

شهردار رباط کریم بیان داشت: امروز نگاه ما به تمام حوزه های شهری است و مفتخر هستیم که بگوییم امروز در شهرستان رباط کریم واسطه گری را به حداقل رسانده ایم و تا حدودی پیش رفته است که مردم بدون واسطه با شهرداری در ارتباط هستند.

میرزمانی با اشاره به اینکه تحت هیچ شرایطی به دنبال ایجاد نفاق بین شورای شهر و شهرداری نیستیم گفت: هیچ گونه تضاد فکری با اعضای شورای شهر رباط کریم نداریم و سوال حق مسلم شورای شهر است و موضوعی که بسیار مهم است این است که نباید اعتماد را از مردم گرفت و مشکلات باید مستقیم با خود افراد در میان گذاشته شود.

شهردار رباط کریم همچنین از بازگشت حقوق تضییع شده بیت المال خبر داد و گفت: طی مدت زمانی که عهده دار مسئولیت این شهر بوده ایم به دنبال این مورد بوده ایم که انشااله به زودی محقق خواهد شد.

کد خبر 4433561

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری رباط کریم شورای شهر رباط کریم اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر خبرگزاری مهر یاسوج مشهد شهرکرد شیراز خرم آباد مرز مهران بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت افزود: ضرورت ایجاب می‌کند طرح‌های اقتصادی هرکدام دارای پیوست رسانه‌ای با هدف تقویت مردم برای مشارکت باشد تا بتوانیم شعار سال را محقق کنیم.
وی ادامه داد: اقدامات خوبی در این دولت انجام شده که نیازمند اطلاع رسانی است که این کار فقط با برنامه ریزی پیوست رسانه‌ای محقق می‌شود.
معاون خبر صدا و سیمای استان هم از انجام کار پژوهشی برای عملیایت کردن شعار سال خبر داد وگفت: این کار تحقیقاتی به همه ابعاد شعار سال و چگونگی مشارکت مردم در جهش تولید پرداخته است.
احمدعلی احمدپور افزود: این کار پژوهشی در ۱۲ صفحه به نگارش درآمده است و ما می‌توانیم حتی آن را در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار دهیم.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم گفت: شورای اطلاع رسانی استان با هدف تبیین اهداف خدمات نظام به مردم تشکیل شده است.
امین درخشان افزود: رسانه‌های بومی و خبرگزاری‌ها و صدا و سیما می‌توانند با بیان هنرمندانه خدمات نظام در استان، گامی مهم برای تبیین این شعار بردارند.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود