Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@07:29:40 GMT

بنیاد برکت در 1500 بخش و شهر کشور خدمات انجام می دهد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۵۲۶۲

بنیاد برکت در 1500 بخش و شهر کشور خدمات انجام می دهد

کرمان - ایرنا - رئیس ستاد فرمان اجرایی امام گفت: بنیاد برکت در یکهزار و 500 بخش و روستا با شعار ایجاد اشتغال به منظور محرومیت زدایی در چارچوب اقتصاد مقاومتی خدمات انجام می دهد.

به گزارش ایرنا ،محمد مخبر دزفولی عصر چهارشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های اشتعالزایی توانمندی اقتصادی و زیربنایی برکت در راور استان کرمان افزود: بنیاد برکت در 700 روستا که تعداد 70 روستا بسیار محروم هستند مشغول خدمات رسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: حدود 2 سال قبل در تفاهم نامه ای قول دادیم که ظرف سه سال بیکاری را در شهرستان راور با همکاری مسئولان از بین ببریم.
رئیس ستاد فرمان اجرایی امام (ره) خطاب به مردم راور تصریح کرد: به خدا توکل کردیم و امروز نتیجه زحمات را در چهره شما میبینیم.
وی ادامه داد: امروز جانثار تدابیر رهبری هستیم و نجات کشور با حضور شما مردم است که بحق الگوی اقتصاد مقاومتی هستید.
مخبر دزفولی با تاکید براینکه باید مدلی از توسعه را ارائه کنیم که کشور را نجات دهد ،اظهار داشت: در کرمان 10 مورد تسهیلات عملیاتی شده که چهار مورد آن در راور بوده است.
*800 فرصت شغلی توسط بنیاد برکت در راور محقق شد
مدیرعامل بنیاد برکت نیز در این آیین گفت:یکهزار و 500 فرصت شغلی در قالب طرح سحاب(سرمایه‌گذاری حمایتی اقتصادی برکت) توسط این بنیاد در راور برنامه ریزی شده است که تاکنون 800 فرصت آن محقق شده است.
سعید جعفری افزود: مابقی اشتغال تعهد شده نیز تا آذرماه توسط بنیاد برکت محقق خواهد شد.
طی توافقنامه ای در سال 95 با استانداری کرمان بنیاد برکت مکلف به ایجاد سه هزار شغل در منطقه راور کرمان شد.
مدیرعامل بنیاد برکت اظهار داشت: همچنین در طرح آسمان این بنیاد تا شهریور سال آینده 800 فرصت شغلی در راور فراهم می شود.
جعفری مجموع سرمایه گذاری بنیاد برکت در راور را 45 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: در بنیاد برکت ثابت کردیم با همت جمعی و هزینه کم می توان اشتغال زیاد ایجاد کرد.
وی تصریح کرد: در طرح های بنیاد برکت به دادن وام اکتفا نمی کنیم بلکه ظرفیت ها و امکانات افراد را در نظر می گیریم.
سرپرست استانداری کرمان هم در این آیین گفت: بحث اشتغال جزو اولویت های دولت تدبیر و امید است.
محمد جواد فدایی افزود: تمرکز ستاد اجرایی فرمان امام بر ایجاد اشتغال است و امیدواریم با همکاری ستاد در سایر شهرستان های استان نیز این بحث دنبال شود.
وی تصریح کرد: خوشحالیم که برنامه های معین های اقتصادی به جد در حال پیگیری است
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تا به امروز 2هزار و 408 طرح را در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، توانمندسازی اقتصادی، اشتغال‌زایی، امور زیربنایی و عمرانی، ساخت مدرسه، مسجد و مراکز فرهنگی و سلامت در استان کرمان اجرا کرده است.
ساخت مسکن محرومان، ارایه‌ خدمات بیمه‌ای، اعطای وام قرض‌الحسنه و ارایه‌ خدمات مالی و بیمه‌ای به ایتام نیز از جمله دیگر اقدامات عام‌المنفعه‌ی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان کرمان به شمار می‌رود.
7437/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بنياد بركت شهر و كشور خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال

به گزارش جام جم آنلاین؛ "محمد محمدی" در دیدار با فرماندار مهران با ارائه گزارشی از وضعیت آب این شهرستان، نحوه تامین و توزیع آب شرب، طرح‌ها در دست اجرا اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب مهران در حال حاضر از لحاظ فرآیندی کامل است، با عنایت به اینکه در ایام کنگره بزرگ اربعین پساب تولیدی به تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران انتقال داده می‌شود، اما فرایند موجود ظرفیت تصفیه پساب ایام مذکور ندارد.

وی تصریح کرد: مجوز مدول توسعه تصفیه خانه فاضلاب مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰میلیارد ریال از معاون اول رئیس جمهور گرفته شده است و با اخذ ردیف اعتباری و تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خواستار مساعدت و همکاری در زمینه تخصیص به موقع اعتبارات شد و تاکید کرد: اتمام و تسریع پروژه‌های آب و فاضلاب مهران نیازمند مساعدت و همکاری فرماندار و سایر دستگاه‌های مرتبط است.

فرماندار شهرستان مهران نیز در این دیدار با قدردانی از زحمات پرسنل آب و فاضلاب، آمادگی خود را برای همکاری و پیشبرد پروژه‌های آب و فاضلاب اعلام کرد.

"علی عباس شفیعی" افزود: مجموعه فرمانداری برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم شهرستان، همواره پشتیبان و همراه آبفای استان است تا بتوانند خدمات خود را با سرعت و کیفیت بهتر به مردم ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • اجرای ۵ طرح اشتغالزایی خُرد در کاشان به همت بنیاد برکت
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان
  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد