Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر معتمدان به عنوان دیده بانان اجتماعی با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان همکاری دارند. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی عصر امروز در نشست با معتمدین و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان که در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان برگزار شد، اظهار داشت: معتمدان و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان مرزداران غیور و وفادار هستند که در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را به کار برده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه معتمدان و ریش‌سفیدان شیعه و سنی برای نظام جمهوری اسلامی یک ظرفیت بسیار بزرگ به شمار می روند خاطرنشان کرد: می‌توان از ظرفیت وجود معتمدان شیعه و سنی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: معتمدان و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان تا کنون توانستند اختلافات بزرگی را به سازش تبدیل کنند که می توان گفت در طول سالیان قبل ده‌ها پرونده قضایی بسیار سنگین به کمک این افراد در سیستان و بلوچستان حل و فصل شده است.

حجت‌الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه هرچند لازم است احکام قضایی صادر و اجرا شود عنوان کرد: معتمدان سیستان و بلوچستان تاکنون فتنه‌های زیادی را در این استان خاموش کرده‌اند و ما معتقدیم تلاش آنان برای حل اختلافات در حقیقت اجازه نمی دهد بین مردم این استان مشکلی به وجود آید.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حال حاضر این افراد به عنوان دیده بانان اجتماعی همکاری تنگاتنگی با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان دارند.

انتهای پیام/ن

R7843/P1361/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد