Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن علیزاده امشب در دیدار پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد کشور با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: سپاه الغدیر استان یزد همواره از همراهان خوب کمیته امداد در محرومیت زدایی از منطقه بوده و در این راستا سال گذشته در برخی روستاها همکاری‌های بسیار خوبی با کمیته امداد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته با همکاری سپاه یزد، زمینه فراهم شد تا در منطقه آسفیچ بهاباد، همه مددجویان کمیته امداد صاحب منزل شدند و در این منطقه دیگر هیچ مددجوی فاقد منزلی نداریم.

علیزاده همچنین با اشاره به اجرای موفق بسیاری از طرح‌های کمیته امداد در استان یزد به مدد مشارکت خیرخواهانه مردم این استان اظهار داشت: از جمله این طرح‌های موفق می‌توان به طرح اکرام ایتام اشاره کرد.

وی افزود: در حال حاضر در استان یزد هزار و ۴۳۴ نفر از ایتام زیر پوشش کمیته امداد هستند که ۸ هزار و ۱۵۴ نفر حمایت از این ایتام را بر عهده گرفته اند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد یادآور شد: خیران استان یزد در قالب طرح‌های کمیته امداد، طی پنج ماه نخست سال جاری، ۱۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

وی عنوان کرد: این کمک‌ها در قالب طرح‌های مشارکتی از جمله کمک‌های مبتنی بر نیاز محرومان، صدقات، اکرام ایتام و محسنین، زکات و کفاره به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک پرداخت شده است.

علیزاده همچنین یادآور شد: در حال حاضر حدود ۲۰ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳۶ هزار نفر از خدمات مختلف حمایتی کمیته امداد در استان یزد استفاده می‌کنند که بیش از ۱۴ هزار خانوار تحت حمایت با جمعیت ۲۳ هزار نفر مشمول دریافت کمک هستند.

وی ادامه داد: ۳ میلیارد تومان از کمک‌های اهدایی طی پنج‌ماهه نخست سال جاری در قالب صدقه، سه میلیارد و ۲۱۴ میلیون تومان طرح اکرام ایتام و محسنین و ۲ میلیارد و ۶۶ میلیون تومان زکات و کفاره بوده است.

کد خبر 4433611

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن علیزاده یزد اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر خبرگزاری مهر یاسوج مشهد شهرکرد شیراز خرم آباد مرز مهران بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با ارائه گزارشی از فعالیت گروه جهادی الکفیل در زنجان اظهار کرد: ارائه خدمات پزشکی توسط با محوریت کمیته امداد؛ هماهنگی گروه جهادی حاج عبداله والی کمیته امداد به عنوان بانی اصلی و همراهی تنگاتنگ ورزش و جوانان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه خدمات در قالب پزشکی و دندانپزشکی و بینایی سنجی و عینک و سایر خدمات تخصصی و اعصاب ارائه شد، اضافه کرد: حدود ۲ هزار خدمت در این مدت ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: هزینه کمیته امداد برای بحث ارائه خدمات دندانپزشکی و عینک قریب به ۶ میلیارد ریال بود.

صالحی همچنین با قدردانی از همکاری مراکز نیکوکاری در اجرای این طرح گفت: خوشبختانه مثل همیشه مراکز نیکوکاری در اجرای این طرح پای کار بودند.

وی ادامه داد: در کنار ارائه این خدمات غرفه‌های مشاوره برای ارائه مشاوره‌های شغلی، مشاوره خانواده از طریق کلینیک رز، مشاوره گروهی از طریق بسیج حقوقدانان و وکلای همکار کمیته امداد انجام و غرفه حجاب و عفاف نیز دایر شد.

کد خبر 6097810

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید