Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@08:35:56 GMT

سینمای امید به گناوه رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۵۴۶۸

سینمای امید به گناوه رسید

شهر گناوه در استان بوشهر به عنوان سومین شهر در کشور برای احداث سینمای امید انتخاب شد.

به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری به منظور بررسی سینمای امید جلسه ای با حضور رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی ، حمیده ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ، ماشالله احمدی شهردار گناوه ، اعضای شورای شهر گناوه و سید حسین سیدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و امور استان‌های سازمان سینمایی در شهرداری شهر گناوه برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ماشالله احمدی شهردار گناوه از اختصاص زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر در جنب پارک خور برای احداث و بهره برداری سینمای امید در این شهر خبر داد.

تامین زمین و ساخت و بهره برداری سینما حداقل برای دو سالن با شهرداری گناوه خواهد بود و مشاوره فنی و تهیه نقشه و کمک مالی تا سقف هفتصد میلیون تومان نیز با سازمان امور سینمایی و سمعی بصری است.

گفتنی است، کمک به احداث سینمای امید در شهرهای ایلام و ایرانشهر از برنامه های آتی سازمان سینمایی در سال جاری است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سازمان سینمایی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار ملیاتی

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: عزم راسخ سازمان امور مالیاتی در مبارزه با فرار مالیاتی و وصول معوقات و مطالبات دولتی از ابر بدهکاران موجب شد در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از این محل وصول شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید محمدهادی سبحانیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: عزم راسخ سازمان امور مالیاتی در مبارزه با فرار مالیاتی و وصول معوقات و مطالبات دولتی از ابر بدهکاران موجب شد در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از این محل وصول شود.

وی افزود: ۴۵ هزار میلیارد تومان جهت پرداخت مستمری کمیته امداد و بهزیستی و کالابرگ الکترونیکی به سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز شد.

کد خبر 739337

دیگر خبرها

  • چطور پرویز دهداری و سعید پورصمیمی ۴۰ سال بعد به هم رسیدند؟
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • سعید راد در بیمارستان بستری شد؛ بیماری سعید راد چیست؟
  • احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در محور پلدختر به خرم آباد
  • ۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه محور خرم‌آباد - پلدختر احداث می‌شود
  • وصول بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار مالیاتی
  • وصول بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار ملیاتی
  • رئیس سازمان سینمایی به عیادت هنرمندان رفت
  • رییس سازمان سینمایی به عیادت هنرمندان رفت
  • سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان منصوب شد