Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ بامری به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری چابهار منصوب شد. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، هوشنگ بامری با حکمی از سوی استاندار سیستان وبلوچستان به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ویژه چابهار منصوب و معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم آمده است: به موجب این حکم و با توجه به نامه شماره 579095 موخ 01/04/1395 شورای عالی اداری، موضوع دستورالعمل اجرایی نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه ای، جنابعالی با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان چابهار منصوب می گردید.

بامری با مدرک لیسانس مهندسی عمران تاکنون در سمت های شهردار گلمورتی، بخشدار مرکزی دلگان، فرماندار دلگان و کارشناس امور دهیاریهای دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سیستان وبلوچستان مشغول فعالیت بوده است.

پیش از این مهدی سرحدی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری شهرستان ویژه چابهار مشغول فعالیت بوده است که براساس اعلام استانداری مبنی بر عدم بکارگیری نیروهای شهرداری به ماموریت وی پایان داد شد.

انتهای پیام/ن

R7843/P1361/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار

 منصور نعیم‌آبادی   از واریز ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به‌حساب شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار خبر داد و گفت: اعتبارات در قالب برنامه ۱۰۰ روزه و مبتنی بر عملکرد مراکز تحت پوشش تخصیص و به‌حساب واریز می‌شود و امیدواریم شاهد تحولی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه باشیم.    نعیم‌آبادی تصریح کرد: تزریق اعتبارات در چندین مرحله ادامه خواهد داشت و از سوی دیگر نظارت بر عملکرد و نحوه هزینه‌کرد نیز موشکافانه توسط کارشناسان ستادی انجام خواهد گرفت.    سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی چابهار ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی چابهار و تقدیر از تلاش حمایت‌های سرپرست دانشکده ابراز امیدواری کرد که در مدت کوتاهی بخشی از مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی با رویکرد برنامه ۱۰۰ روزه مرتفع خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد