Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@07:03:10 GMT

در هفته نخست لیگ برتر والیبال چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۵۵۱۶

به گزارش پارس نیوز، 

پرونده سی و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری 6 مسابقه در شهرهای ارومیه، گنبد، تهران، سیرجان، اردکان و آمل ، گشوده شد.

در این هفته از مسابقات تیم شهرداری ارومیه در دیداری حساس مقابل پیکان تهران که در ارومیه پذیرایش بود، تن به شکست داد تا با باخت کار خود را در لیگ 97 آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم سایپا تهران دیگر تیم تهرانی این مسابقات در خانه والیبال با حساب 3 بر یک مقابل عقاب به برتری رسید. خاتم اردکان ، نایب قهرمان فصل پیشین مسابقات لیگ برتر والیبال مقابل ورامین تن به شکست داد و کاله آمل در خانه از سد تیم پیام مشهد عبور کرد.

نتایج هفته اول لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

شهرداری ارومیه صفر – پیکان تهران 3

سایپا تهران 3 – عقاب تهران یک

فولاد ایرانیان سیرجان 3 – درنا ارومیه صفر

خاتم اردکان یک – شهرداری ورامین 3

کاله آمل 3 – پیام مشهد یک

شهرداری گنبد 3 – شهروند اراک یک


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال شهرداری سایپا والیبال مسابقات لیگ برتر مشهد لیگ برتر شهروند ایران سایپا شهروند لیگ برتر والیبال مشهد پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ در تراپ و اسکیت امروز (۱۴ اردیبهشت) در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.   نفرات برتر در بخش تراپ به شرح زیر است: ۱-مسعود عزیزیان از تهران ۲- بابک یگانه از تهران ۳- محمد بیرانوند از لرستان   ناصر رسولی، دبیر کل فدراسیون تیراندازی به همراه احمدرضا هامونی حقیقت و کامران مجرد، مدال و احکام نفرات برتر را اهدا کردند.

دیگر خبرها

  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور