Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@03:31:29 GMT

رویت یک جانور عجیب در چند قدمی ساحل! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۵۵۴۶

رویت یک جانور عجیب در چند قدمی ساحل! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رویت جانوری عجیب الخلقه را در یکی از سواحل آمریکا به تصویر می کشد. در این ویدئو که در این هفته در ساحل "هانتینگتون" در ایالت کالیفرنیای آمریکا تهیه شده است پرسه یک موجود عجیب در ساحل دریا را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک شهروند کالیفرنیایی که هویتش " جورج" اعلام شده است در حال تفریح در ساحل بود که با این صحنه عجیب روبرو شد. در این ویدئو یک جانور مرموز در حالی که روی آب دریا قرار گرفته است دیده می شود. در این ویدئو دست های این جانور در حالی که بالای آب حرکت می کند دیده می شود.

جورج در این باره گفت : " من روی شن های ساحل نشسته بودم و به پریدن ماهی ها از داخل آب دریا نگاه می کردم. آب دریا خروشان بود و ماهی در حال پرش از آب بودند. من از این صحنه چند عکس تهیه کردم. ناگهان متوجه جانور عجیبی شدم که روی آب دریا قرار گرفته بود. من در تمام زندگی ام موج سواری کرده ام و تابحال صحنه ای مانند این صحنه ندیده بودم."

این ویدئو که در کانال یوتیوب MRMBB333 منتشر شده بود در مدت زمان 24 ساعت تاکنون بیش از 30000 بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنت عجیبی نوشت : " این دقیقا همان علتی است که من اصلا در دریا شنا نمی کنم." یکی دیگر از کاربران نوشت : " به نظر یک جانور انسان نما است. "

همچنین برخی دیگر از کاربران در کامنت های خود این جانور را یک وال یا دلفین دانستند.

گفتنی است؛ انتشار این ویدئو از رویت یک جانور عجیب در سواحل آمریکا در حالی خبرساز می شود که دو سال پیش نیز ویدئویی از رویت یک جانور پرنده عجیب در یک منطقه کوهستانی در نزدیکی مرز چین با لائوس خبرساز شده بود. در ویدئوی منتشر شده یک جانور پرنده که شبیه به دایناسور پرنده بود در حال پرواز بر فراز کوهستان دیده می شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

پرسه جانور جانور عجیب در ساحل خبرساز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا وحشتناک ترین ها دریا ساحل حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل سوم پرسپولیس توسط کنعانی‌زادگان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل سوم پرسپولیس توسط کنعانی‌زادگان
  • زنجیره انسانی مردم ولایتمدار چالوس در ساحل دریا
  • حلقه اتحاد مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • مرگ تلخ یک زن پس از سقوط در جوی آب + ویدئو
  • (ویدئو) نجات یک گربه در سیل دبی
  • عکس | تغییر عجیب قیافه و هیکل مجری مشهور | تصویری که کنار مه‌لقا باقری جنجالی شد!
  • (ویدئو) افشاگری مالک تلگرام درباره تلاش آمریکا برای جاسوسی از کاربران
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • (ویدئو) تصاویری حیرت‌انگیز از بارش باران در ساحل هرمز
  • (ویدئو) وضعیت عجیب کوهنوردان پس از صعود به کوه تایشان