Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@07:21:04 GMT

حمایت از شبکه‌های اجتماعی داخلی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۵۵۶۵

به گزارش پارس نیوز، 

جواد جاویدنیا سرپرست معاونت فضای مجازی دادستان کل کشور ضمن آرزوی موفقیت برای خرم آبادی که اکنون مسئولیت معاونت نظارت بر دادسراهای دادستانی کل کشور را عهده دار شدند، در رابطه با مهمترین برنامه‌های خود با تاکید بر پایبندی به سیاست‌های دادستانی کل کشور در زمینه سالم سازی فضای مجازی و مقابله با مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اظهار کرد: در این خصوص با تبعیت کامل از قانون سیاست‌های دادستانی کل کشور را دنبال خواهیم کرد و بنا نیست با حضور بنده تغییری در سیاست‌ها ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاویدنیا حمایت از نرم افزارهای ملی را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: این یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است که در این معاونت نیز با جدیت دنبال می‌شود.

حفظ وحدت مردم و مسئولان و پیشگیری از هرگونه تفرقه افکنی در فضای مجازی و جلوگیری از اخلال اقتصادی به وسیله فضای مجازی و مقابله جدی با  کلاهبرداریهای اینترنتی و تلفنی از دیگر اقداماتی بود که سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور به عنوان برنامه‌هایش به آن اشاره کرد.

وی همچنین بر برنامه ریزی و همکاری همه دستگاه های متولی با دادستانی کل کشور برای پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی تاکید کرد.

سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستان کل کشور با اشاره به ضرورت تقویت هرچه بیشتر دادسراها و شعب تخصصی و ویژه رسیدگی به جرائم رایانه‌ای در سراسر کشور، ابراز امیدواری کرد که بتواند با فراهم آوردن زمینه به کارگیری قضات متخصص در این شعب تخصصی، به نقطه مطلوبی از حیث رسیدگی علمی به پرونده‌ها دست یابیم.

وی خطاب به نخبگان فضای مجازی و همه کسانی که دغدغه تولیدات ملی در این فضا را دارند، آمادگی خود برای حمایت از ایده‌های جدید و ملی به ویژه در بحث شبکه‌های اجتماعی داخلی را اعلام کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قانون مقام معظم رهبری نخبگان پیشگیری از وقوع جرم رایانه شبکه های اجتماعی فضای مجازی نخبگان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر