Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: پیروزی در ست نخست مقابل شهرداری ارومیه، تیم ما را به بازی برگرداند و در ادامه کار با آرامش خاطر بیشتری به مصاف این تیم رفتیم.

محمد ترکاشوند روز چهارشنبه و پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل شهرداری ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی اول همیشه برای هر تیمی سخت است و تیم پیکان نیز از این قاعده مستثنی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در آغاز ست اول و در امتیازهای آغازین شاگردانم به نوعی بازی را گم کرده بودند ولی در ادامه با رسیدن به هماهنگی لازم توانستیم قدرت خود را بر حریف دیکته کنیم.
وی ادامه داد: آنالیز دقیقی از بازی های سال گذشته تک تک بازیکنان تیم شهرداری ارومیه را در اختیار داشتیم و این امر موجب شد به خوبی نقاط ضعف و قوت حریف را در نظر بگیریم و بر اساس آن به میدان برویم.
سرمربی تیم پیکان تهران گفت: ست های اول و دوم را به خوبی پشت سر گذاشتیم ولی در ست سوم با توجه به تغییراتی که در ترکیب تیم شهرداری ارومیه به وجود آمد، کار برای ما گره خورد.
ترکاشوند افزود: تیم شهرداری ارومیه در ست سوم با تعویض پاسور خود به پاس های سرعتی روی آورد و دفاع ما را با مشکل مواجه کرد؛ ضمن اینکه چند امتیاز سرویس نیز از دست دادیم.
وی اضافه کرد: خوشحالم که تجربه بازیکنانم در کسب امتیازهای پایانی ست سوم به کمک تیم پیکان آمد و توانستیم نخستین گام را با پیروزی قاطع سه بر صفر برداریم.
ترکاشوند گفت: تیم پیکان تهران در هفته دوم این رقابت ها میزبان تیم نهاجا عقاب در تهران است.
به گزارش ایرنا سی و دومین دوره این رقابت ها از امروز چهارشنبه /25 مهر/ با برگزاری 6 بازی در 6 شهر مختلف کشور برگزار شد و در یکی از این دیدارها تیم شهرداری ارومیه در سالن 6 هزار نفری غدیر میزبان پیکان تهران بود.
قضاوت این دیدار را مرتضی اکرمی با کمک اصغر میرزایی بر عهده داشت و ابراهیم فیروزی به عنوان ناظر داوری و امیدوار حاتمی نیز به عنوان نماینده سازمان لیگ در سالن حضور داشتند.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ليگ برتر پيكان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان

مربی تیم‌ملی از نزدیک دربی‌ کوچک تهران را تماشا می‌کند.

طرفداری | حمید مطهری تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان است.

هوادار و پیکان در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند. هوادار نیمه اول را با نتیجه دو بر یک برنده به رختکن رفت.

دربی کوچک تهران یک تماشاگر ویژه دارد و آن هم حمید مطهری مربی تیم‌ملی ایران است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • پاکدل مستقیم به رختکن رفت!
  • برد یک نیمه ای هوادار مقابل پیکان تهران
  • لطفی دربی دوم تهران را از دست داد
  • رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد