Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل از کمک خیران در تهیه جهیزیه ۶۰۰ نوعروس اردبیلی خبر داد و گفت: این تعداد نوعروس تحت پوشش کمیته امداد راهی خانه بخت شدند. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل با اشاره به اینکه 600 نفر از نوعروسان تحت حمایت در 6 ماهه نخست سال‌جاری راهی خانه بخت شدند اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته‌ امداد در اعطای کمک هزینه‌ تامین جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، ترویج سنت‌های حسنه اسلامی و ازدواج آسان است تا آنها با خیالی آسوده زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یک میلیارد و 800 میلیون تومان در قالب کمک هزینه تامین جهیزیه به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است، افزود: تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان تحت حمایت همت و همیاری همه‌جانبه نیکوکاران اردبیلی را می‌طلبد تا آنها دغدغه‌ای برای شروع زندگی مشترک خود نداشته باشند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه در کنار حمایت‌های کمیته امداد، خیران اردبیلی نیز بیش از 613 میلیون تومان در شش ماهه نخست سال‌جاری در قالب طرح «کوثر» به تامین لوازم اساسی نوعروسان تحت حمایت کمک کرده‌اند، تصریح کرد: کمک‌های نیکوکاران برای تهیه وسایل ضروری نوعروسان تحت حمایت نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه «طرح کوثر» به منظور تهیه لوازم ضروری زندگی برای نوعروسان تحت حمایت اجرا می‌شود بیان کرد: بسیاری از نوعروسان نیازمند با تکمیل چند قلم از وسایل ضروری زندگی، می‌توانند راهی خانه بخت شوند که امید است نیکوکاران همچون سنوات گذشته یاری‌رسان آنها باشند.

وی با بیان اینکه هیچ‌یک از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل پشت نوبت دریافت کمک هزینه تامین جهیزیه قرار ندارند، اظهار کرد: با حمایت‌های هر چه بیشتر خیران می‌توانیم نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت کمیته امداد را برطرف کرده و خدمات قابل توجهی به سایر اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل ارائه کنیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: 600 نفر از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در 6 ماهه نخست سال‌جاری راهی خانه بخت شدند که در این زمینه یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته‌ امداد در اعطای کمک هزینه‌ تامین جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، ترویج سنت‌های حسنه اسلامی و ازدواج آسان است تا آنها با خیالی آسوده زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/ن

R41374/P1361/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود سال گذشته ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی خدمات حقوقی ارائه شده است.

روح‌اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضایی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندساز، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است. در همین راستا سال گذشته ۱۰۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات، گفت: این نهاد به منظور حمایت همه جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضایی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضاییه ) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات موثری انجام داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟