Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدیان بعدازظهر چهارشنبه در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری سومین دوره جشنوراه ابوذر خراسان رضوی با شهردار مشهد اظهارکرد: اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری ۱۷ فروردین‌ماه با نگاهی فراجناحی و صنفی تشکیل شد که نوید رقم خوردن تجربه‌ای جدید در این حوزه را می‌داد.

وی با بیان این‌که سال گذشته رتبه اول کشور در بین جشنواره‌های استانی به خراسان رضوی رسید افزود: در سال جاری با بررسی و نگاه کارشناسانه دقیق‌تری به سراغ انتخاب محورهای جشنواره رفتیم تا به موضوعاتی که نیاز است رسانه‌ها بازویی برای شهر و استان باشند، مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای سیاست‌گذاری جشنواره ابوذر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نگاه کلان به برگزاری این جشنواره، معرفی ظرفیت رسانه‌ای استان به سراسر کشور است تا از این طریق، نیروهای جوان و با انگیزه بتوانند خودی نشان داده و رشد کنند.

دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیز در ادامه به بیان گزارشی از دوره قبل برگزاری این جشنواره پرداخت و گفت: سال گذشته ۱۳۲۳ اثر در سه محور انقلاب اسلامی، شهر و شهروندی و اقتصادی مقاومتی به دبیرخانه ارسال شد که بیشترین آثار در حوزه شهر و شهروندی بود.

سید ناصر نعمتی افزود: این جشنواره به‌عنوان جشنواره‌ای رسانه‌ای که همه حوزه‌های قالبی رسانه را تحت پوشش قرار می‌دهد در استان تثبیت شده است.

دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر افزودن بخش آثار دانشجویی را ویژگی برجسته جشنواره در سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: دردوره های گذشته تنها آثار مربوط به رسانه‌های رسمی امکان حضور در جشنواره را داشتند اما امسال با بررسی‌های انجام گرفته، بخش آثار مردمی و دانشجویی نیز در نظر گرفته شده است.

کد خبر 4433636

منبع: مهر

کلیدواژه: اصحاب رسانه جشنواره ابوذر مشهد اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر خبرگزاری مهر یاسوج مشهد شهرکرد شیراز خرم آباد مرز مهران بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اختتامیه پویش ملی خدا میگه ظهر چهارشنبه با حضور ۶۰۰ تن از دانش آموزان دختر به نمایندگی از چندین هزار مخاطب کشوری این رویداد قرآنی مهم در مجتمع فرهنگی امییرالمومنین برگزار شد.

پویش ملی خدا میگه در بستر طرح جامع زندگی با آیه‌ها در ایام ماه مبارک رمضان شکل گرفت و با استقبال بی نظیر نوجوانان بویژه دانش آموزان روبرو شد.

در این مراسم حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در خصوص اهداف این پویش گفت: در پویش رسانه‌ای خدا میگه تلاش شد گفتمان ارزش‌های قرآنی با بهره گیری از بزرگترین کتاب الهی در بین نوجوانان آن هم در قالبی نو و خلاقانه ایجاد شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: بیان آیات الهی از زبان نوجوانان پاک و معصوم، جامعه را نورانی و خانواده‌ها را در گرایش به معارف قرآنی ترغیب و تشویق می‌کند.

وی گفت: ارسال حدود ۵ هزار نماهنگ قرآنی با تلاوت کلام الله مجید توسط نوجوانان در فضای مجازی نشان از علاقه و عشق جوانان و نوجوانان به کتاب و سنت الهی دارد اگر ما قالب‌های نوین رسانه را در ترویج فرهنگ دینی همراه با ایده‌های خلاقه به کار بگیریم بی تردید جوانان و نوجوانان عاشقانه فضا‌های فرهنگی را مملو از جلوه‌های حضور خود خواهند کرد.

پویش خدا میگه کاری از واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در جهت ترویج و آشنایی نوجوانان با قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار و با تبلیغات گسترده این طرح در شبکه امید و شبکه پویا حدود ۵ هزار کلیپ به دبیرخانه پویش ارسال شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • بیش از ۲ هزار اثر تاریخی در خراسان رضوی ثبت ملی شد
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • نمایندگان صدای واحد اولویت های عمرانی خراسان رضوی باشند
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند