Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@20:07:52 GMT

آمریکا استخدام تروریست ها در سوریه را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۶۰۷۰

آمریکا استخدام تروریست ها در سوریه را آغاز کرد

به گزارش جماران؛ آمریکا در سوریه با حقوق ماهیانه 600 دلار اقدام به استخدام تروریست می کند.

رسانه های سوریه روز چهارشنبه به نقل از منابع آگاه اعلام کردند که نظامیان آمریکایی از 20 روز پیش طرح گسترده ای را در اردوگاه الرکبان در استان حمص برای جذب جوانان ساکن آن با حقوق ماهیانه 600 دلار آغاز کرده اند.

این جوانان با پوشیدن لباس نظامیان آمریکایی در اردوگاه التنف آموزش نظامی می بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری اسپوتنیک نیز در این باره نوشت: این اقدام آمریکا نشان می دهد که واشنگتن قصد دارد به جای خروج نیروهای خود از سوریه آن ها را در این کشور تقویت کند.

برخی از رسانه ها اعلام کرده اند که آمریکا می خواهد از این افراد برای ایجاد یک کمربند امنیتی در اطراف پایگاه نظامی خود در التنف و اردوگاه الرکبان استفاده کند.

پیش از این برخی منابع از توافق روسیه و آمریکا برای تعطیلی اردوگاه الرکبان که حدود 80 هزار آواره سوری در آن زندگی می کنند، خبر داده بودند.

براساس این توافق، قرار بود افراد این اردوگاه به شهرها و روستاهای خود در مناطق مختلف سوریه بازگردند.

روسیه و آمریکاتوافق کرده بودند که گروه های تروریستی مورد حمایت واشنگتن در داخل و اطراف پایگاه التنف نیز به جرابلس در شمال سوریه منتقل و این پایگاه آمریکایی تعطیل شود.

در این پایگاه علاوه بر آمریکایی ها نظامیان انگلیسی و نروژی نیزحضور دارندکه هرکدام از چند گروه تروریستی مانند نیروهای احمد العبدو، مغاویر الثوره، اسود الشرقیه و شهدای القریتین حمایت می کنند.

اردوگاه الرکبان در300کیلومتری جنوب شرق شهر حمص در سال 2014 در نزدیکی مرز اردن و در کنار پایگاه نظامیان آمریکا برپا شد.

حدود 80 هزار نفر که بیشتر آن ها تروریست ها و خانواده های آنها هستند، با حفاظت آمریکا در این اردوگاه ساکن شده اند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی روسیه و آمریکا جنگ سوریه نیروهای آمریکا در سوریه آمریکا و روسیه راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»

حزب الله با انتشار بیانیه کوتاهی اعلام کرد: رزمندگان مقاومت در راستای دفاع از ملت فلسطین و مقاومت شجاعانه آن، بعد از ظهر امروز دوشنبه محل استقرار نظامیان اشغالگر در اطراف پایگاه نظامی «رویسات العلم» در ارتفاعات کفرشوبا را با آتش توپخانه هدف قرار دادند.

براساس این بیانیه، نقاط مورد نظر مقاومت با دقت مورد اصابت آتش توپخانه رزمندگان مقاومت قرار گرفت.

مقاومت اسلامی لبنان، همچنین یک هدف نظامی صهیونیست ها در شهرک عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله مستقیم قرار داد.

در مقابل، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد هواپیماهای این رژیم، نقاطی را در مناطق راشیا الفخار و الخیام در جنوب لبنان بمباران کرده اند.

این در حالی است که «آبیشای لیوی» خاخام صهیونیست با اشاره به اوضاع دشوار ارتش رژیم صهیونیستی به علت حملات کوبنده حزب الله در شمال فلسطین اشغالی گفت که این وضعیت از زمان شکل گیری رژیم جعلی اسرائیل در سال ۱۹۴۸ سابقه نداشته است.

لیوی که در فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه شمال فلسطین اشغالی فعالیت می‌کند، افزود که از سال ۱۹۴۸ تاکنون، عید موسوم به «پسح» به این شکل در ارتش برگزار نشده و همه شهرک‌ها به پایگاه تبدیل شده‌اند.

وی به رسانه صهیونیستی «سروگیم» گفت: در نتیجه اوضاع جبهه شمالی، نیروهای احتیاط شمارشان چند برابر شده است. ما به پایگاه‌های نظامی رفتیم تا آنها را برای عید مهیا کنیم. دسترسی به آنها سخت است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم