Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر وقوع یک فقره چاقو کشی در یکی از محلات حاشیه شهر همدان بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 14 شهرستان به محل اعزام شدند.

در تحقیقات صورت گرفته از سوی پلیس مشخص شد، فرد جوانی به یک روحانی و همسرش که در همسایگی آنها قرار داشت حمله و با ضربات چاقو آنها را مجروح و حین فرار از محل به دختر بچه ای که در مسیرش قرار داشت هم حمله ور شده و وی را نیز مجروح می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد، این فرد معتاد به روانگردان شیشه است و هم اکنون نیز متواری است.

این گزارش حاکی است، مجروحان برای مداوا به مراکز درمانی اعزام که حال عمومی آنان رضایت بخش و تحت درمان هستند.

گفتنی است، پرونده برای بررسی های فنی، دستگیری متهم و علت و انگیزه جرم در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفته و نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.

پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

20 / 20 معتاد اعتیاد حمله مرد معتاد مجروحیت خانواده همسایه چاقوکشی مجروح شدن 3 نفر اعتیاد به شیشه معتاد متواری است حمله به یک روحانی و همسرش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معتاد اعتیاد چاقوکشی مجروح شدن 3 نفر اعتیاد به شیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت نظامی ارشد صهیونیست در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»

به گزارش قدس آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد «دور زیمل» فرمانده گروهان گردان ۸۱۰۳ ارتش که در حمله پهپادی و موشکی اخیر حزب‌الله لبنان به منطقه عرب العرامشه در شمال فلسطین مجروح شده بود، به هلاکت رسید.

حزب‌الله لبنان چهارشنبه ۲۹ فروردین در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و همچنین در پاسخ به ترور تعدادی از رزمندگان مقاومت در شهرک‌های «عین بعال» و «الشهابیه» توسط دشمن، بعد از ظهر چهارشنبه حمله ترکیبی را با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای تهاجمی به مقر فرماندهی سری جاسوسی نظامی در عرب العرامشه را هدف قرار دادند.

در این بیانیه همچنین آمده است: این حمله ترکیبی منجر به تخریب بخشی از این موضع نظامی و کشته و مجروح شدن نظامیان دشمن شد.

منابع رسانه‌ای صهیونیستی در این باره از مجروح شدن ۱۹ صهیونیست در این حمله و وخیم بودن حال چند تن از آنها خبر دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران/ بازداشت ۱۸۳۹ موادفروش
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران
  • هلاکت نظامی ارشد صهیونیست در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری
  • آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید
  • شهادت آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان