Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه راور خاطرنشان کرد: چنانچه زیر مجموعه های بنیاد برکت طرح کلان اقتصادی در راور اجرا کنند بسیار اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام علی تویسرکانی، امام جمعه شهرستان راور امروز ( 25 مهر ) در آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های اشتغالزایی، توانمندسازی اقتصادی و زیربنایی برکت در شهرستان راور گفت: طبق هدف گذاری توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام رضوان الله علیه قرار بر این شد که از سال 96 به مدت 3 سال مشکل اشتغال شهرستان راور را مرتفع کنند و تا پایان زمان مورد نظر فرد بیکاری را نباید در این شهرستان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این مطلب که ایجاد اشتغال امروزه در رأس همه امور است، اظهار داشت: در شهرستان راور افراد جویای کار را باید به سه دست تقسیم کرد یکی افرادی که در روستاها کار می کنند که با انجام کارهای خرد می توانند برای آنها اشتغال ایجاد کنند، بخش دوم افراد جویای کار سرمایه گذارانی هستند که اعلام کرده اند ما نیازمند به وام و تسهیلات هستیم تا بتوانیم فعالیت کنیم که در این زمینه 27 طرح ارائه شده است.

 

امام جمعه شهرستان راور با بیان این مطلب که افراد تحصیل کرده ای در این شهرستان جویای کار هستند، خاطرنشان کرد: اگر امکان پذیر است که موسسات اقتصادی که زیرمجموعه بنیاد برکت هستند بتوانند یک طرح کلان را در شهرستان راور آغاز کنند، بسیار اثرگذار است.

 

وی با اشاره به اینکه راور دارای 6 هزار تن محصول پسته است که جا دارد در این زمینه اشتغالزایی لازم انجام شود، ابراز داشت: احداث گلخانه آبی و یا خاکی، تولید قطعات خودرو از جمله پیشنهادهایی است که توقع داریم بنیاد برکت در این زمینه مساعدت کند.

 

 

پایان پیام/480

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین کانون های مساجد پیاده روی اربعین سوگواره علمدار کربلا وزیر ارشاد شیراز اردبیل ایلام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛  دستیار پیشرفت بنیاد تعاون بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، در این نمایشگاه یک روزه که در حاشیه همایش فرماندهان، مسئولان بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات و طرح فدک جامعه زنان بسیج نواحی مقاومت استان گفت: در این رویداد بخشی از دستاورد‌ها وظرفیت‌های کارآفرینی، اشتغال و صنایع دستی اعضای بنیاد تعاون بسیج در سطح نواحی مقاومت بسیج استان  به نمایش گذاشته شد.

عباس کاوه افزود: این نمایشگاه همسو با تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در قالب  ۱۵ غرفه برپا شده است.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام