Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: بانوان ورزشکار با حفظ حجاب خود در بازی های آسیایی جاکارتا کرامت اسلامی را به تمام دنیا نشان دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین،آیت الله عبدالکریم عابدینی شامگاه چهارشنبه در دیدار با جامعه ورزشکاران استان قزوین افزود: افتخارآفرینی ورزشکاران قزوینی در بازی های آسیایی موجب خرسندی و خوشنودی مسلمانان جهان و همه مستضعفان عالم شد زیرا مستضعفانی که از ظالمان عالم صدمه و آسیب دیده اند از قهرمانی، ایستادگی و اقتدار ورزشکاران مسلمان در جهان شاد می‌ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی ‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه ایمان، ولایت، نماز، قرآن، اربعین و امر به معروف و نهی از منکر بستر و دانشگاه جوانمرد پروری است افزود: باید بدانیم که جوانی با جوانمردی متفاوت است چون جوانی اختیاری و گذراست اما جوانمردی اختیاری و تحصیلی بوده و باید برای کسب آن تلاش کرد.
آیت الله عابدینی با بیان اینکه جوانمردی با روزه، نماز و بهره گیری از مکتب عاشورا کسب می‌شود، افزود: قهرمانان جوانمرد ما باید سرآمد ورزشکاران جهان باشند، زیرا استادان قهرمانان ما پیامبر اکرم (ص)، امیر مومنان (ع)، فاطمه زهرا (س) و ائمه گرامی (ع) هستند که هرکدام اسوه اخلاق، دینداری و علم هستند.
وی با بیان اینکه حضور شما ورزشکاران در جوامع بین ‌المللی باعث افتخار اسلام است، تصریح کرد: بانوان ایرانی با حفظ حجاب و عفت خود پیام کرامت اسلامی را به مستکبران جهان می ‌رسانند و با تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س) جایگاه یک زن با کرامت را به دنیا مخابره می کنند.
نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین با بیان اینکه همه ورزشکاران حزب الله هستند خاطر نشان کرد: از زمانی که با امام حسین(ع) در زیارت عاشورا و اربعین عهد می ‌بندیم ما حزب رسول خدا (ص)، ائمه (ع) و خدا هستیم و این عهد بالاتر از هر حزب و جریان دیگری است.
در پایان این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین از تعدادی قهرمانان جامعه ورزشی حاضر در مسابقات آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا تقدیر به عمل آورد.
6104 * 6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي بانوان ورزشكار بازي هاي آسيايي اندونزي قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، عملیاتی موفق و بازدارنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: پایگاه نواتیم رژیم غاصب صهیونیستی از مجهزترین نقاط بود که مورد اصابت موشک‌های عملیات وعده صادق قرار گرفت.
وی افزود: اکنون آنها با جنگ روایت‌ها در رسانه‌ها به دنبال همراه کردن افکار عمومی هستند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به شکست حمله نظامی آمریکا در طبس در اردیبهشت سال ۱۳۵۹ گفت: این یک معجزه الهی بود که با طوفان شن زمین گیر و خوار کرد.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: این اتفاق حقیقت انقلاب اسلامی را روشن کرد.
وی گفت: تاسیس سپاه در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ هم عنایتی دیگر از پروردگار بود که با درایت امام راحل شکل گرفت که امروز در عرصه‌های مختلف حافظ انقلاب اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: نیرو‌های مسلح ما هم پیمان و منسجم از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه مسئله عفاف و حجاب نیاز به تدبیر درست دارد، افزود: یک مسئله نقش عمومی جامعه است و عرصه دیگر نقش حاکمیت و مسئولیت آن است که نباید اجازه دهد ناهنجاری‌ها گسترش یابند.
وی گفت: در این راستا دستگاه‌های متولی باید در میدان بوده و کمک کنند و از تجربه‌های قبلی استفاده شود.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: دست دشمن در این زمینه آشکار است و در این زمینه نباید میدان را دست دشمن دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: از تشییع معنادار و خوب راوی دفاع مقدس حاج جمعلی کیانی قدردانی می‌کنم، چرا که این جانباز بی حاشیه و همیشه در میدان بود.
وی در پایان از مسئولان خواست تا در خصوص مشکلات آورده نهضت ملی مسکن به صورت جدی ورود کرده تا بار این طرح فقط بر دوش متقاضیان نباشد.

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • عملیات وعده صادق، عملیاتی موفق و بازدارنده
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • عصر شعر آئینی وعده صادق در کرج برگزار شد