Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@06:17:19 GMT

Canon چاپ‌گر جیبی خود را رونمایی کرد +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۶۳۰۲

Canon چاپ‌گر جیبی خود را رونمایی کرد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراع چاپ‌گر با اختراع دستگاه فتوکپی یا زیراکس تقریبا هم زمان اغاز شد. چستر کارلسون در سال 1938 اقدام به این کار کرد. بعد از آن مهندس گری استارت با ایده گرفتن از دستگاه کپی و اضافه کردن ویژگی‌های جدید و همچنین پرتو لیزر، دستگاه چاپ‌گر لیزی را در سال 1977 اختراع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین چاپ‌گر جوهرافشان در سال 1980 اختراع شد و پس از آن مدام به ویژگی‌های آن افزوده شده است. اکنون دو مدل چاپ‌گر جوهرافشان سیاه سفید و رنگی در بازار موجود است.

تا به حال شده است که عکسی را انقدر دوست داشته باشید که بخواهید آن را چاپ کنید؟ چاپ کردن عکس‌ کار آسانی نیست و نیاز به یک دستگاه چاپ‌گر دارد که این دستگاه را با اندازه بزرگش نمی‌توان حمل کرد.

اما حالا Canon به یاری شما آمده است و از کوچک‌ترین چاپ‌گر موجود رونمایی کرده است. این چاپ‌گر به قدری کوچک و سبک است که می‌توانید به راحتی آن را در کیف خود گذاشته و جا به جا کنید. کنون با این چاپ‌گر به دنیای چاپ‌گرهای فوری قدم گذاشته است. نام این دستگاه Canon IVY Mini Photo Printer است. نکته جالب آن استفاده نکردن از جوهر برای چاپ است. این دستگاه برای این کار از تکنولوژی ZINK استفاده می‌کند.

برای چاپ باید دستگاه را به تلفن‌همراه خود متصل کنید و توسط نرم‌افزار مخصوص، عکس را طبق سلیقه خود ویرایش کنید. پس از این مراحل به راحتی با انتخاب گزینه پرینت، عکس شما چاپ می‌شود. این دستگاه جذاب و کارآمد در سه رنگ سبز، مشکی و صورتی به بازار عرضه شده است و به اندازه ای است که به راحتی در جیب شما جای می‌گیرد. با این دستگاه ما در همه جا می‌توانیم عکس‌های محبوب خود را چاپ کنیم.

در ادامه فیلمی از این چاپ‌گر را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر

انتهای پیام/

چاپ‌گر جیبی کنون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۹درصدی غرق شدگی‌ها در فروردین امسال

مدیرروابط عمومی اورژانس کشور از افزایش ۵۹ درصدی میزان غرق شدگی‌ها در فروردین امسال خبر داد.

به گزارش مشرق، بابک یکتاپرست اظهار داشت: در فروردین سال جاری ۱۱۸ نفر دچار غرق شدگی شدند که به نسبت زمان مشابه، افزایش ۵۹ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: از این ۱۱۸ نفر، ۵۴ نفر دچار مصدومیت و ۶۴ نفر از این افراد فوت کردند.

یکتاپرست افزود: بیشتر مصدومان در استان‌های بوشهر و هرمزگان و فوتی‌های ناشی از غرق شدگی در فارس و اصفهان بودند.

مدیرروابط عمومی اورژانس کشور افزود: در استان فارس در ماه گذشته ۱۱ نفر به دلیل غرق شدگی فوت کردند.

وی دلیل افزایش آمار مصدومان و فوتی‌های ناشی از غرق شدگی را بی‌توجهی مردم و اتراق در بستر رودخانه‌ها عنوان کرد و افزود: معمولا در فصل بهار بیشتر غرق شدگی‌ها در رودخانه‌ها اتفاق می افتد؛ مردم تصور می‌کنند حجم آب رودخانه کم است و خطری ندارد. غافل از اینکه بارش‌های موسمی می‌تواند در کمترین زمان تمام بستر رودخانه را فراگیرد.

یکتاپرست خاطرنشان کرد: طبیعت شوخی بردار نیست و با کسی شوخی ندارد. این روزها بسیار از طبیعت دوستان با تصور اشتباه پا به طبیعت می‌گذارند و طعمه رودخانه‌ها می‌شوند.

وی، یکی دیگر از تصورهای اشتباه را گذر کردن از رودخانه‌ها به ظاهر کم آب عنوان کرد و افزود: افراد فکر می کنند به راحتی از یک رودخانه کم عمق می‌توانند، بگذرند اما آنها انرژی آب را در نظر نمی‌گیرند؛ در حالی که تنها ۱۵ سانتی متر آب تا مچ پا، می‌تواند انسان را سرنگون کند، ۳۰ سانتی‌متر آب به راحتی خودرو را جابه‌جا می‌کند و ۶۰ سانتی متر آب نیز آن را واژگون و غرق می‌کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • روزی به نام تلفن!
  • ماده‌ای سمی که به راحتی می‌توان از تولیدش جلوگیری کرد
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • موفقیت مخترعان شیرازی در اختراع کیسه مدرج جمع آوری خون از ناحیه جراحی
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • افزایش ۵۹درصدی غرق شدگی‌ها در فروردین امسال