Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

مسابقات کاراته سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان 2018 در بوینس آیرس آرژانتین امروز (چهارشنبه) آغاز شد و علیرضا فرجی، نماینده وزن 61 کیلوگرم تیم کاراته جوانان ایران با ارائه عملکردی تأمل برانگیز و تحمل سه شکست و بدون به دست آوردن حتی یک امتیاز از دور مسابقات حذف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرجی در این مسابقات که در دو گروه و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شد، ابتدا در نخستین دیدار به مصاف «عثمان عدری» از مراکش رفت و با نتیجه 4 بر صفر مغلوب حریف خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مبارزه دوم نیز با ارائه عملکردی ضعیف با نتیجه 5 بر صفر مقابل «ماساکی یامائوکا» از ژاپن شکست خورد. فرجی در سومین و آخرین دیدار خود نیز در حالی که شانسی برای صعود نداشت با نتیجه یک بر صفر مقابل «پدرو دی لاروکت» ار گواتمالا مغلوب شد تا با عملکردی ضعیف و تحقیرآمیز از دور مسابقات کنار برود.

در پایان مسابقات مرحله گروهی از این گروه «ماساکی یاماوکا» از ژاپن و «عثمان عدری» از مراکش صعود کند.

کاراته ایران با سه نماینده در بخش دختران و دو نماینده در بخش پسران در این دوره از مسابقات حاضر شده و هدایت بازیکنان پسر بر عهده مهران بهنام‌فر و بازیکنان دختر بر عهده سمانه خوشقدم است. 

 

 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود. نمایندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

نتایج کامل روز اول تیم نوجوانان ایران به شرح زیر است:

دیدار محمد صالح آخانی با مروان حسین، نماینده کشور میزبان با پیروزی ورزشکار ایرانی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید. فرزاد حق‌خواه با علی نیاما از قطر روبه‌رو شد که او نیز توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان باشد. باربد چاوشی رشتی با نتیجه مشابه از سد آناند کالرا از سنگاپور گذشت.

امیرعطا محجل فرید، امیرمهدی خراشادی‌زاده، امیررضا الوان‌ساز، فرزاد کشفی، ارشک احمدآبادی، سامیار صفری و مصطفی احراری با نتیجه مشابه ۳ بر صفر نمایندگان قطر را پشت سر گذاشتند.

یوسف قریشی و علی رحیمی نیز موفق شدند نمایندگان اردن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند.

متاسفانه عرفان تاجور نتوانست از عبدالله علی، حریف کویتی خود عبور کند و بازی را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد. آریا عمودی‌نژاد و رادین عبدالهی نیز با همین نتیجه برابر نماینده پاکستان شکست خوردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898658

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی