Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عبدی مدیر بهره وری خلاقیت و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از درخشش دانشگاه در کشور در زمینه بهره وری خبر داد و گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان یکی از هفت دانشگاه برگزیده کشور دراجرای چرخه مدیریت بهره وری انتخاب شد.

وی گفت : باتوجه به اجرای چرخه مدیریت بهره وری درقالب "بیمارستان ناب" درمجتمع بیمارستانی امام رضا (ع)، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بعنوان یکی از هفت دانشگاه برتر در این زمینه برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی با بیان اینکه طرح اولیه این پروژه ملی توسط تیم مدیریتی مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) ارائه گردید از ارتقای شاخص بهره وری اتاق عمل، کاهش پنجاه و دو درصد اعمال جراحی کنسلی، اجرایی شدن قریب به ۶۰ پروژه بهره وری در این مجتمع در راستای مدیریت هزینه‌ها در مهرماه سال جاری خبر داد و گفت : پس از تشریح عملکرد این دانشگاه در دفتر تحول اداری وزارت بهداشت، دانشگاه نائل به کسب این موفقیت گردید.

وی موفقیت را مدیون تلاش و کار گروهی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی دانست و ضمن تبریک به جامعه دانشگاهی از راه اندازی سامانه ثبت تجارب مدیریتی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و گفت: این سامانه به منظور فراهم سازی زمینه استفاده سایر مراکز و الگوبرداری از این تجارب جهت کلیه مراکز تابعه راه اندازی شد و مدیر عامل مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) این مجتمع از سوی رییس مرکز توسعه مدیریت و دفتر تحول اداری وزارتخانه بعنوان داور نظام ثبت تجربه به مدت دوسال منصوب شد.

 

 

انتهای پیام/د

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یکی از هفت دانشگاه برگزیده کشور

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور به خراسان رضوی تعلق گرفت

دکتر ابراهیم خالقی گفت: رتبه بندی و آمار اهدای عضو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، براساس شاخص اهدای عضو به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت تحت پوشش دانشگاه(PMP) است.

وی با بیان این که در این ارزیابی که در پایان سال ۱۴۰۲ انجام شده است ۶ دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان رضوی موفق به کسب رتبه برتر شده اند ادامه داد: در بین این دانشگاه‌ها، دانشگاه علوم پزشکی نیشابور رتبه نخست اهدای عضو در سال گذشته را به خود اختصاص داده و دانشگاه‌های علوم پزشکی تربت‌جام رتبه پنج کشور، گناباد رتبه شش کشور، تربت حیدریه رتبه هشت کشور، سبزوار رتبه دهم و مشهد رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داده‌اند.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر فسا رتبه دوم، شهر شیراز رتبه سوم و شهر یزد نیز در این ارزیابی رتبه چهارم را کسب کرده اند.

ابراهیم خالقی با بیان این که استان خراسان رضوی در سال گذشته پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور بوده است افزود: مهمترین علت افزایش شناسایی و اهدای عضو در شهرهای استان، اطلاع‌رسانی مداوم و آموزش‌های دوره‌ای برای تیم‌های پزشکی در آی.سی.یوها و بیمارستان‌های این شهرها بود.

وی با اشاره به این که طی سال گذشته ۱۷۴ فرد مرگ مغزی از مشهد و شهرهای مختلف این استان به بیمارستان منتصریه مشهد معرفی شده‌اند ادامه داد: این افراد پس از رضایت و عمل اهدای عضو،موجب نجات و ادامه زندگی ۷۳۳ بیمار نیازمند به عضو شد.

این مسوول بیان کرد: مردم ایثارگرخراسان رضوی به لحاظ شاخص‌ رضایت برای اهدای عضودر کشور نیز در جایگاه برتر کشوری قرار دارند بطوریکه در سال ۱۴۰۲ بیش از ۸۰ درصد خانواده‌‍ های مرگ مغزی رضایت خود را برای اهدای اعضای عزیزانشان اعلام کرده اند و موجب نجات جان بیماران نیازمند شده اند.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • هوش مصنوعی از نتایج بهره‌گیری از علوم اعصاب است
  • بیمارستان مطهری قطب درمانی چشم پزشکی علوم پزشکی ایران خواهد شد
  • موافقت با تاسیس دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • درخشش دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد
  • اولین مرکز «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • خراسان رضوی صاحب ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با دانشگاه‌های خارجی
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با برخی دانشگاه‌های خارج کشور
  • ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور به خراسان رضوی تعلق گرفت