Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  رئیس جمهور شامگاه چهارشنبه در دیدار مادر و خانواده معظم شهیدان رسول و منصور ملاعباسی، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را افتخاری برای مسئولان دانست و گفت: خانواده معظم شهدا مایه فخر ملت و عزت کشور هستند و ایثار و فداکاری آنان در راه دفاع از کشور و ملت ایران ماندگار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روحانی، دعای پدران و مادران شهدا و خانواده ایثارگران را در پیشبرد بهتر برنامه‌ها موثر دانست و اظهار داشت: دولت و مسئولان نیز با جدیت در مسیر حل مشکلات کشور و بهبود زندگی مردم تلاش می‌کنند.

شهید رسول ملاعباسی سال ٥٩ در سن ١٩ سالگی در منطقه سرپل ذهاب و شهید منصور ملاعباسی در همان سال و در سن ٢٠ سالگی در اهواز به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

مرحوم حسن ملاعباسی پدر این دو شهید والامقام نیز در سال ٧٨ دعوت حق را لبیک گفته و به رحمت خدا پیوسته است.

مادر و خانواده شهیدان ملاعباسی، خاطراتی از سجایای اخلاقی شهیدان خود بیان کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رئیس جمهور و در این دیدار که رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، رئیس جمهور با تقدیم لوح تقدیر از ایثار و فداکاری خانواده شهیدان ملاعباسی تجلیل کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه آغاز سال جامعه کار، تلاش و تولید با هفته و روز کارگر در یازدهم اردیبهشت کلید می‌خورد گفت: این روز یادآور تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارگرانی است که چرخ‌های اقتصادی کشور به همت آنها همواره در گردش است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.
میثم مداحی افزود: جهش تولید با مشارکت مردم؛ دلالت بر نقش برجسته مردم و تکیه بر ظرفیت‌های عظیم مردمی برای عبور از مشکلات اقتصادی به ویژه تولید دارد و بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری بیش از گذشته در حوزه تولید و تحقق خودکفایی کشور و نیز مقابله با تحریم‌های دشمنان و خنثی سازی آثار تحریم‌ها است.
در این مراسم معنوی جمعی از کارگران واحد‌های اقتصادی استان حضور داشتند و با تقدیم گل و نثار فاتحه یاد و خاطره شهیدان کارگر را گرامی داشتند و از خاطرات خانواده شهدای کارگر محمود رضا رفیعی و مجید استکی بهره بردند.

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود