Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@05:22:24 GMT

پیاده روی میلیونی اربعین دشمن را مایوس کرده است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۶۵۴۳

پیاده روی میلیونی اربعین دشمن را مایوس کرده است

شهرکرد_ ایرنا_ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمن به دنبال وارد کردن هجمه به قیام و راه امام حسین (ع) است ، گفت : پیاده روی میلیون اربعین دشمن را مایوس کرده است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در ششمین شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: ظرفیت اربعین به عنوان یک پدیده تاریخی ، معجزه ای از سوی خدا است که باعث هراس دشمن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شیفتگان حضرت اباعبدالله حسین (ع) برای نذری دادن و کمک به پیاده روی اربعین پیشقدم هستند، افزود: برای جمع آوری کمک های مردمی و دولتی به منظور برگزاری مراسم اربعین حسینی اطلاع رسانی به موقع و لازم صورت گیرد.
نکونام در بخش دیگری از سخنان خود به ارزشمند بودن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: باید این سند با نگاهی که شکل گرفته و تدوین شده در جامعه اجرایی شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به حضور گردشگران داخلی و خارجی به این استان در صورت احتمال بروز برخی تخلفات، دستگاه اجرایی مربوطه برخورد کند و البته کسی قصد ایجاد محدودیت برای گردشگری ندارد.
نکونام تاکید کرد: مجموعه اقدامات و فعالیت های فرهنگی چهارمحال و بختیاری در پایان هر سال تجمیع، تدوین و منتشر شود.
وی افزود: نمایشگاه کتاب سال جاری در مرکز چهارمحال و بختیاری باید همانند سال قبل دارای مطلوبیت، محتوا و کیفیت باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان 9 تا 14 آبان امسال در شهرکرد برگزار می شود.
جواد کارگران دهکردی تصریح کرد: در این نمایشگاه 700 ناشر از سراسر کشور حضور خواهند داشت که در قالب 500 انتشارات و 200 غرفه تجمیع شده اند.
وی یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این دوره یک میلیارد و 400 میلیون ریال یارانه خرید کتاب پرداخت می کند که در این دوره کتاب های با حداقل 30 درصد تخفیف به فروش می رسد.
وی گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری 14 میلیارد ریال کتاب فروخته شد.
کارگران دهکردی تاکید کرد: نمایشگاه های کتاب مراکز استان ها به عنوان بزرگترین رویدادهای تاریخی هر استان محسوب می شود و نقش مؤثری در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه ایفا می کند.
به گزارش ایرنا، پیاده روی اربعین در روزهای نزدیک به بیستم صفر همزمان با اربعین سالروز شهادت سید و سالار شهیدان با حضور میلیون نفر از عاشقان حسینی از نجف تا کربلا برگزار می شود.
7362/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي دشمن سيدالشهداء چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری

جهانبخش سلیمیان گفت: پارسال ۳ هزار و ۹۴۸ عدد علمک گاز جدید در چهارمحال و بختیاری نصب شد که از این تعداد هزار و ۸۶۵ علمک در شهر‌ها و دو هزار و ۸۳ علمک در روستا‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از هزار میلیارد ریال طرح گازرسانی در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به صعب‌العبور بودن و دور دست بودن روستا‌های برای اجرای شبکه گازرسانی و سختی چندین برابری اجرای لوله گذاری در مسیر‌های ناهموار، سنگی و شیب‌دار ادامه داد: تا پایان امسال قدم‌های دیگری در بخش گازرسانی روستایی برداشته می‌شود و تعداد دیگری از روستا‌های این استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهند شد.

وی، تعداد علمک‌های نصب شده در سطح چهارمحال و بختیاری را ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۱۹ هزار و ۸۶۸ مورد در سطح شهر‌ها و ۸۳ هزار و ۵۵۶ مورد در سطح روستا‌ها نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه