Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛عارف باوی مدیر کل گمرک خرمشهر گفت: با رایزنی انجام شده با گمرک عراق مستقر در شلمچه خروج اتوبوس، مینی بوس و ون با تشریفات پروانه خروج موقت از مرز برای زائران اربعین حسینی فراهم شده است و طبق هماهنگی انجام شده مشکلی برای خروج زائران با این وسایل نقلیه عمومی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:افرادی که تمایل دارند با اتوبوس به کربلای معلی و نجف اشرف عزیمت کنند حتما باید اظهار نامه خروج موقت را در گمرک خرمشهر و یا نمایندگی گمرک ایران در شلمچه ثبت کنند.

مدیر کل گمرک خرمشهر گفت:هزینه ای برای صدور اظهار نامه خروج موقت مینی بوس، اتوبوس و ون توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران دریافت نمی شود.

باوی ادامه داد:طرف عراقی ورود خودروهای سواری از مرزشلمچه به خاک این کشور را ممنوع اعلام کرده است.

مرز شلمچه یکی از سه گذرگاه اربعین حسینی است که تا شهر خرمشهر 15 کیلومتر و تا شهر بصره عراق 20 کیلومتر مسافت دارد.

انتهای پیام / د

خروج اتوبوس از مرز شلمچه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مطلبی گفت: سال گذشته حدود ۵۷۷ هزار تن انواع کالا به ارزش ۲۶۴ میلیون دلار به کشور‌های مختلف صادر شده است.
او عنوان کرد: در همین مدت ۲۴۶ هزار تن کالا به ارزش ۶۸۵ میلیون دلار واردشده که عمدتا مربوط به خطوط تولید واحد‌های صنعتی بوده است.
مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه افزود: در حوزۀ ترانزیت خارجی نیز حدود ۲۰۳ هزارتن کالا انجام شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۱، حدود ۴۶ درصد رشد داشتیم.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی ۱۱.۱۵ درصد افزایش یافت
  • عبور سنگ ترانزیتی افغانستان به ترکیه از گمرک دوغارون