Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در مراسمی با حضور حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه و سالاری فرماندار مهریز از علی اصغر صمدیانی رئیس سابق میراث فرهنگی تقدیر و الهام جلوداری به عنوان سرپرست میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری  مهریز معرفی شد.

سید مصطفی فاطمی مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان یزد در این مراسم گفت: امیدواریم الهام جلوداری سرپرست جدید میراث فرهنگی  نیز بتواند کار‌های نیمه تمام رئیس سابق را به نحوه شایسه به انجام برساند و ابتکارات بیشتری را در جهت جذب گردشگر خارجی به انجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمی با اشاره به اینکه باغ پهلوان پور و قنات حسن آباد مشیر ثبت جهانی شده است افزود: این شهرستان، شهر طبیعت گردی باغ شهر، شهر تمدن‌ها و شهر کاروانسر‌های ایران است.

شهرستان تاریخی مهریز دارای آثار تاریخی و گردشگری متعدد است که از آن جمله می‌توان از باغ جهانی پهلوان‌پور، چشمه غربالبیز، کوه ریک، کاروانسرای زین‌الدین، قلعه سریزد، سرو کهنسال، زیارتگاه پیر نارکی زرتشتیان، روستای ثانی‌آباد، تل طزنج، قلعه مهرپادین، قلعه خورمیز و قلعه منگاباد نام برد.

انتهای پیام/ی

معرفی سرپرست جدید میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مهریز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، در حکم محمد افروغ، سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) که به امضای مصطفی ده‌پهلوان رسیده، آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) منصوب می‌شوید.

توفیق روزافزون شما را در انجام مسئولیت‌های محوله به خصوص در راستای تحقق شرح وظایف مصوب با همفکری و تعامل با اعضای گروه، همکاران و همچنین تشریک مساعی با معاونت‌ها و پژوهشکده‌ها، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

طی مراسمی که با حضور رئیس و معاونان پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری همراه بود از خدمات شایسته طیبه عزت‌اللهی‌نژاد، مدیر پیشین گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) پژوهشگاه قدردانی شد.

کد خبر 6086086 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • «کرم‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان شد+ سوابق
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد
  • لزوم توجه به طرح‌های فناورانه برای توسعه گردشگری زنجان