Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان گفت: برخورد دو دستگاه وانت مزدا و پژو ۲۰۶ در محور هفتکل- باغملک دو مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رفیعی در گفتگو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: طی تماس با مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه جندی شاپور اهواز، در ساعت ۲۰:۳۵ امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ماه، برخورد دو دستگاه وانت مزدا و پژو ۲۰۶ در سه راه سرتیوک بین هفتکل و باغملک گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این حادثه دو مصدوم و یک فوتی در بر داشت.

رفیعی ادامه داد: مصدومین به مرکز درمان بستر هفتکل منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان در پایان بیان کرد: فرد فوت شده مردی ۳۰ ساله راننده ۲۰۶ بوده و مصدومین نیز، یک نفر خانم سرنشین ۲۰۶ و یک نفر آقا سرنشین وانت مزدا بودند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی پژو خودرو درمان روابط عمومی فوت راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از واژگونی خودروی وانت مزدا در بخش طارم سفلی خبر داد که منجر به کشته شدن یک‌نفر و مصدومیت نفر دیگر شد.

ناصر صبوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در پی واژگونی خودروی وانت مزدا در بخش طارم سفلی که ورودی روستای زاجکان علیا رخ داد، یک‌مرد ۷۵ ساله از مسافران این خودرو کشته و مسافر دیگر این خودرو مصدوم شد.

وی اضافه کرد: بنا به گفته اهالی منطقه بیش از ۴۵ سال است که راه روستای زاجکان علیا از توابع طارم‌سفلی به صورت خاکی و بسیار خطرناک باقی مانده و با وجود درخواست‌های پرشمار اهالی از مسئولان استان تاکنون برای بهسازی، آسفالت و ایمن‌سازی آن اقدام درخوری انجام نشده است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ادامه داد: برای رسیدگی به این سانحه رانندگی ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات شیرین‌سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شده بودند.

کد خبر 750344

دیگر خبرها

  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو در محور بروجن به لردگان هفت مصدوم دربرداشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدا دوکابین در محور ارومیه به تبریز