Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@03:17:55 GMT

کشف ۵۰۰تن مواد مخدر در کشور/دریابانی تجهیز می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۶۹۵۹

رکنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی کشور از کشف ۵۰۰ تن انواع مواد مخدر طی سال جاری در کشور خبر داد.

سردار محمد مسعود زاهدیان چهارشنبه شب در نشست هم اندیشی فرمانداران، روسای دادگستری، دادستان ها، فرماندهان انتظامی و مرزبانی سراسر استان هرمزگان که با موضوع مبارزه با مواد مخدر Drugs برگزار شد، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۰۸ تن انواع مواد مخدر توسط مجموعه نیروی انتظامی، مرزبانی و دریابانی در سراسر کشور کشف شده که افزایشی پنج درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس Police مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی افزود: با احتساب میزان کشفیات سایر دستگاه های مقابله کننده رقمی بالغ بر ۵۰۰ تن مواد مخدر طی سال جاری در کشور کشف شده است.

زاهدیان تصریح کرد: در راستای افزایش اشراف اطلاعاتی و تقویت یگان های مبارزه با مواد مخدر در هرمزگان به ویژه افزایش مقابله با قاچاق Contraband مواد مخدر از طریق دریا، مجموعه دریابانی هرمزگان و نیروی انتظامی این استان به امکانات بیشتری تجهیز می شوند.

وی خواستار مقابله هوشمند با قاچاقچیان مواد مخدر شد و بیان داشت: باید بر روی شناسایی و برخورد با سرباندهای اصلی قاچاق مواد مخدر تمرکز بیشتری صورت گیرد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام قاتل منحرف زینب دختر ۷ ساله + عکس بدون پوشش آب ایرانی ها را هم می دزدند اولین تصاویر 7 سعودی که قاتل خاشقچی هستند + عکس یارانه هر فرد ۱۳۵ هزار تومان می شود! دسیسه شوم یک مرد برای دختر ملی‌پوش ایرانی! این مرد پس از تجاوز به دختر 15 ساله تاریخ همخوابی را در بدن او خالکوبی می کرد + عکس ایران گره قتل «خاشقجی» را باز می‌کند! جوان تهرانی یک جسد به عنوان دزد ماشینش معرفی کرد! انتشار اولین تصاویر از جسد طراح اصلی فاجعه تروریستی اهواز شوهرم در برابر چشمان زن غریبه را به خانه می آورد و در اتاق خواب من با آنان همخوابی می کرد ! عکس دردناک از لاشه توله پلنگ در بین ضایعات سد آبی داماد عصبانی به جای مهریه می خواست دیه قتل عروس را بدهد ! اتوبوس از روی مرد تهرانی رد شد +عکس ناراحت کننده مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جسیکا در سوئد نمی دانست دختری ایرانی است! / سرنوشت دختری رهاشده در تهران! + عکس او در کودکی ازدواج یکساعته فقط در روز ! هم خوابی شرم آور خانم معلم هنر با دانش آموزش + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه مواد مخدر Drugs پلیس Police قاچاق Contraband رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر نیروی انتظامی کشف پلیس ناجا عکس مرد قتل روزنامه جنایت زندگی اینستاگرام عربستان جسد دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک