Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:12:24 GMT

امسال ۷۰ پروژه عمرانی در بندر ماهشهر اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۶۹۹۳

امسال ۷۰ پروژه عمرانی در بندر ماهشهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بیرانوند چهارشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شهرستان بندر ماهشهر دارای ظرفیت‌های فراوانی است که باید به خوبی از این ظرفیت‌ها بهره‌گیری شود.

وی ادامه داد: برنامه ۴ ساله‌ای مدون شده که ۱۸۰ میلیارد تومان برای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این برنامه پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بندر ماهشهر بیان کرد: بیش از ۷۰ پروژه مصوب و برای اجرا به دستگاه‌ها و ادارات مختلف ابلاغ شده است. این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی، امنیتی، فرهنگی، هنری و غیره پیش‌بینی شده و امسال استارت خواهند خورد.

وی افزود: ساختمان راهنمایی و رانندگی شهر چمران، دوربین‌های مدار بسته بندر امام خمینی(ره)، تعمیر و بازسازی مساجد شهرستان، تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی شهرستان، تکمیل سوله ورزشی صالحین بندر ماهشهر، سالن ورزشی بسیج بندر امام خمینی(ره)، احداث سالن ورزشی چند منظوره شهرک طالقانی، سالن کشتی بندر ماهشهر، احداث سالن ورزشی بندر امام خمینی(ره)، احداث ساختمان انتقال خون بندر ماهشهر، از جمله مهم‌ترین پروژه‌هایی است که امسال در دستور کار قرار دارد.

بیرانوند عنوان کرد: تجهیز اتاق عمل بیمارستان حاجیه نرگس معرفی که اتاق عمل این بیمارستان را به یکی از  مجهزترین اتاق عمل‌های استان خوزستان تبدیل خواهد کرد نیز از جمله مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام در بندر ماهشهر است.

فرماندار بندر ماهشهر متذکر شد: از دیگر پروژه‌ها می‌توان به ساخت و احداث اسکله صیادی، بازارچه صنایع دستی بندر ماهشهر، طرح بسته‌بندی خرما برای حمایت از زندانیان و غیره اشاره کرد که برای مجموع این طرح‌ها و پروژه‌های فوق‌الذکر مبلغ ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شورای راهبردی هزینه خواهد شد.

وی گفت: ۱۲ روستای شهرستان که تاکنون هیچ کار عمرانی در آنها صورت نگرفته بود بهسازی کامل خواهند شد و این تعداد تا پایان سال آینده به ۲۰ روستا خواهد رسید.

بیرانوند خاطرنشان کرد: پارک آبی پتروشیمی مارون نیز در دستور کار قرار دارد اما کاربری زمین آن فضای سبز است که باید مجوز تغییر کاربری آن صادر شود. سازمان بازرسی استان خوزستان به حق روی این موضوع دست گذاشته و دنبال راهکار قانونی برای حل موضوع هستیم.

فرماندار بندر ماهشهر ادامه داد: لایروبی خور سیف برای راه‌اندازی بندر تجاری در دستور کار قرار دارد و در نیمه دوم سال جاری کار آن آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: در بحث اصلاح شبکه آب و فاضلاب نیز کارهای بسیار خوبی در دست انجام است.

بیرانوند در ادامه به عدم سکونت برخی مدیران در شهرستان اشاره کرد و افزود: یکی از مدیران ادارات عملیاتی بندر ماهشهر که در شهر سکونت ندارد در آستانه تغییر قرار گرفته و به جد پیگیر این موضوع هستیم.

فرماندار بندر ماهشهر همچنین به موضوع تیراندازی‌های بی‌هدف در این شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از عوامل اصلی تیراندازی‌ها روز گذشته دستگیر شد و موضوع تیراندازی‌ها در سطح شهرستان حدود ۷۰ درصد کاهش یافته است.

وی به کمبود معلم در برخی مدارس این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش شهرستان در بحث جذب تعداد معلم و دبیر مورد نیاز نتوانست موفق عمل کند و دلایل این موضوع را رئیس این اداره باید توضیح دهد.

بیرانوند در ادامه با اشاره به مشکلات بخش آب و فاضلاب این شهرستان، گفت: در مسائل پیش آمده و قطعی آب در روزی که این شهرستان درگیر پدیده گرد و غبار بود، قطعاً علت امر سوء مدیریت بوده است.

فرماندار بندر ماهشهر یادآور شد: این موضوع در جلسه ستاد بحران مطرح شده بود و اداره آبفای بندر ماهشهر باید مسأله را به خوبی مدیریت می‌کرد که متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

کد خبر 4433655

منبع: مهر

کلیدواژه: پروژه عمرانی شهرستان ماهشهر محسن بیرانوند اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر خبرگزاری مهر یاسوج مشهد شهرکرد شیراز خرم آباد بارش باران مرز مهران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان از افتتاح چندین پروژه عمرانی خبر داد و افزود: افتتاح و بازآماد تعدادی از تسلیحات نظامی در این روز اجرا خواهد شد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدعلی بیرانوند؛ فرمانده تیپ 216 زرهی ارتش زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان بیان کرد: برای روز ارتش برنامه‌های گوناگونی تدارک دیده شده که اهم این برنامه‌ها، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با نماینده ولی فقیه، غبارروبی مزار شهداست.

وی از تجدید میثاق دوباره با مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: در همین راستا دیداری با نماینده ولی فقیه برگزار و انجام شده که هدف ما از این کار تجدید بیعت دوباره با رهبری است.

فرمانده تیپ 216 زرهی ارتش زنجان از افتتاح چندین پروژه عمرانی هم خبر داد و افزود: افتتاح و بازآماد تعدادی از تسلیحات نظامی در این دهه اجرا خواهد شد. انواع مسابقات فرهنگی و ورزشی بین نیروهای مسلح استان نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره)/ امسال ۲۵ تقاطع در تهران به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور امسال در تمام کشور اجرا می شود
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • رئیسی به سمنان سفر کرد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان