Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در آیین تودیع و معارفه مدیر عامل جدید شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، علی اکبر رحیمی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی و از زحمات محمد جواد عسکری مدیر عامل سابق این شرکت تقدیر شد.

این آیین تودیع با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور، معاون اقتصادی استانداری یزد و جمعی از مسوولان و مدیران صنایع و معادن استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضا صباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در این آیین با بیان اینکه پیش نیاز هر نوع سرمایه گذاری معدنی تامین خوراک کارخانجات جوار معدنی است گفت: در این رابطه هر واگذاری در معادن باید با ملاحظات تامین خوراک برای کارخانجات منطقه در نظر گرفته شود.

صباغیان افزود: در این راستا مکاتباتی صورت گرفته است که همکاری‌های لازم با سرمایه گذاران در زمینه خوارک انجام می‌شود، اما اولویت اصلی باید منطقه باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه مسیر رشد و توسعه در شهرستان بافق نسبت به گذشته تغییرات خوبی داشته است ادامه داد: تکمیل چرخه فولاد و احداث کارخانه گندله سازی از اولویت‌های منطقه محسوب می‌شود.

توجه ویژه به  حقوق کارگر کارگران

رئیس مجمع نمایندگان استان گفت توجه به حقوق کارگری از یک سو و فراهم نمودن زمینه حضور سرمایه گذاران در بخش صنعت و معدن از سوی دیگر نیاز اساسی توسعه وآبادانی شهرستان بافق است.

محمد جواد عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور نیز از افزایش سرمایه گذاری شرکت سنگ اهن مرکزی خبرداد و افزود: پس از خصوصی سازی شرکت سنگ اهن مرکزی ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بافق افزایش یافته است.

عسکری با اشاره به بدهی یکهزار میلیاردی این شرکت افزود: این مقدار بدهی در بحث‌های مالیاتی، حقوق دولتی و خزانه است که بخشی از آن با همکاری صندوق بازنشستگی کشور پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه صندوق بازنشستگی فولاد کشور یکی از سهامداران شرکت سنگ آهن مرکزی است گفت: سعی داریم با پرداخت بخشی از بدهی‌های این شرکت بسیاری از موانع توسعه و راه اندازی کارخانجات جوارمعدنی سنگ آهن برطرف شود.

معاون اقتصادی استانداری یزد به ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی و معدنی کشور اشاره کرد و گفت: ایران در تنوع معادن جز ۱۰ کشور نخست در دنیا است که باید از ظرفیت‌های موجود در این کشور به نحو مطلوبی استفاده کرد.

با استفاده از دانش فنی، اقتصادی پویا برای جامعه فراهم می‌شود

زینی وند با بیان اینکه چنبره دولتی‌ها بر مسائل اقتصادی باعث ایجاد مشکلاتی در این زمینه شده است تصریح کرد: با میدان دادن به بخش خصوصی، ایجاد دولت الکترونیک و استفاده از دانش فنی اقتصادی پویا برای جامعه فراهم می‌شود.

وی افزود: در بهره گیری از منافع توسعه صنعت در هر منطقه‌ای مردم همان منطقه در اولویت هستند.

گفتنی است:در این آیین از زحمات ۴ ساله محمد جواد عسکری مدیرعامل سابق شرکت سنگ آهن مرکزی بافق تقدیر و علی اکبر رحیمی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت رئیس جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی

رئیس جمهور ترکمنستان در جریان دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امر خارجه جمهوری اسلامی ایران، از شرکت‌های ایرانی برای فعالیت بیشتر در این کشور دعوت کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده، صبح پنجشنبه نهم فروردین با سردار بردی محمدف رییس جمهور این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار با تاکید بر اهمیت و اولویت توسعه روابط با همسایگان بویژه ترکمنستان در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، با ارزیابی مثبت از روند رو به رشد روابط دوجانبه، به اقدامات صورت گرفته از سوی مراجع ذیربط ایرانی برای اجرای توافقات صورت گرفته بین دو کشور از جمله در حوزه های اقتصادی تاکید کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی، کمیسیون همکاری های کنسولی و مرزی و توافقات صورت گرفته برای توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور در زمینه گاز، برق، مدیریت آب، حمل و نقل و ترانزیت، اجرای طرح های زیربنایی و افزایش مبادلات بازرگانی، توسعه همکاری‌های دو کشور در موضوعات منطقه ای و بین المللی را مورد تاکید قرار داد.

رییس جمهور ترکمنستان نیز در این ملاقات با اظهار رضایت از سطح عالی تعاملات دوستانه و برادرانه دو کشور، از این همکاری ها به عنوان نمادی از روابط دوستانه در منطقه یاد کرد.

سردار بردی محمدف با اشاره به تجارب مثبت اجرای طرح های زیربنایی توسط شرکت های ایرانی در ترکمنستان، از شرکت های ایرانی برای فعالیت بیشتر در کشورش اعلام آمادگی کرد.

در این دیدار همچنین در خصوص برخی مسائل منطقه ای از جمله مبارزه با تروریسم، برقراری صلح و ثبات در افغانستان و همچنین دریای خزر تبادل نظر شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اظهارات رئیس جمهور ترکمنستان درباره فعالیت اقتصادی شرکت های ایرانی | جزئیات دیدارهای امیرعبداللهیان با ۳مقام عالیرتبه کشور همسایه
  • افزایش بدهی دولت آلمان و تداوم رشد منفی اقتصادی برلین
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیرخارجه و رئیس جمهور ترکمنستان
  • دعوت رئیس جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی
  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • برخورد قاطعانه با متصرفین اراضی ملی در جنوب کرمان
  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • گردشگری معدن تجربه‌ای متفاوت برای مسافران نوروزی
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • ۹۲ درصد از حجم سدهای یک استان پر شد !