Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@08:14:13 GMT

30 هزار زائر اربعین حسینی از مرز شلمچه گذر کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۷۱۴۵

30 هزار زائر اربعین حسینی از مرز شلمچه گذر کردند

احمد ناصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تردد روزانه زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه را بین 6 تا هفت هزار نفر عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود در روزهای آینده روند تردد زائران اربعین از گذرگاه مرزی شلمچه شتاب گرفته و به روزی بیش از 10 هزار نفر برسد.
وی با اشاره به عبور اتباع خارجی از مرز شلمچه گفت: در این مدت همچنین 10 هزار زائر اتباع خارجی عمدتا از کشورهای پاکستان، افغانستان و آذربایجان از مرز شلمچه تردد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصر گفت: در حال حاضر 24 گیت گذرنامه در پایانه مسافری شلمچه برای ورود و خروج زائران ایرانی و 14 گیت برای تردد اتباع خارجی به زائران خدمات رسانی می کنند.
به گزارش ایرنا پایانه مسافری مرزی شلمچه با 40 گذرگاه کنترل گذرنامه ورود و خروج با ظرفیت روزانه 100 هزار نفری به مسافران خدمات رسانی می کند.
13 هزار خادم در450 موکب حسینی در مرز شلمچه در ایام اربعین حسینی از میدان مقاومت خرمشهر تا پایانه مرزی گذرگاه شلمچه کار خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را برعهده دارند.
مرزهای شلمچه و چذابه 2 گذرگاه مرزی تردد زائران اربعین حسینی در استان خوزستان می باشند.
گذرگاه مرزی شلمچه در 15 کیلومتری خرمشهر قرار دارد.
7100/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان خوزستان افغانستان پاکستان خدمات رسانی مسافران راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: از اواخر اردیبهشت ماه امسال پرواز‌های زائران خوزستانی به سرزمین وحی آغاز خواهد شد.

محمد امین یاقوت افزود: در حج تمتع امسال سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به همراه عوامل ستادی و کادر درمانی  در قالب ۲۵ کاروان اعمال و مناسک حج را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تمامی زائران خوزستانی مدینه قبل هستند، اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به زائران استان در سرزمین وحی فراهم شده است.

مدیر حج و زیارت خوزستان بیان کرد: عملیات بازگشت زوار خوزستانی سرزمین وحی از اوایل تیر ماه انجام خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی
  • تصاویری از تردد عادی کامیون ها در گمرک مرزی آستارا
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین