Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-19@11:55:37 GMT

به زوار اربعین ارزی داده نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۷۱۷۷

به زوار اربعین ارزی داده نخواهد شد

بانک مرکزی اعلام کرد؛ هنوز تصمیمی درخصوص پرداخت ارز مسافری به زائران اربعین گرفته نشده است.


به گزارش صدای ایران از بانک مرکزی، در پی انتشار خبری به نقل از رئیس سازمان حج و زیارت مبنی بر پرداخت ۱۰۰ دلار ارز مسافرتی در قالب دینار عراقی به مسافران اربعین، بانک مرکزی اعلام کرد، هنوز تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود به دلیل مورد نیاز بودن میزان زیادی دینار عراقی برای پرداخت به زائران وغیر قانونی بودن خروج این حجم دینار از کشور عراق و ورود آن به ایران، بانک مرکزی درحال رایزنی است تا راهکارمناسبی جهت پرداخت ارز مسافری مورد نیاز زائران پیداکند.بانک مرکزی اعلام کرده است: تاکنون تصمیمی در این باره اتخاذ نشده و تصمیم نهایی در خصوص شیوه پرداخت طی روز‌های آتی اعلام می‌شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: اربعین زوار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: زائران برای اسکان نوروزی در مشهد مشکلی نخواهند داشت

وزیر کشور با اشاره به اقدامات انجام شده در ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: تمهیدات لازم برای میزبانی از زائران در مشهد مقدس اندیشیده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی خراسان رضوی، احمد وحیدی در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین خراسان رضوی اظهارداشت: اقدامات هدفمند و سامان یافته شکل گرفته و در حوزه تامین اسکان، تردد، تامین ارزاق و دیگر سرویس های خدماتی برای زائران پیش بینی شده است.

وزیر کشور ادامه داد: در مواردی که کالا یا خدمات نیاز به تقویت داشته، برای تقویت اقدام شده است.

وحیدی تصریح کرد: با توجه به گزارش دریافتی وضعیت مناسب است و ان شالله زائران عزیز برای اسکان و اقامت طی ماه مبارک رمضان در مشهد مشکلی نخواهند داشت.

همچنین در جلسه فوق العاده ستاد اجرایی خدمات سفر استان گزارشی از اقدامات و برنامه‌های کمیته‌های 14 گانه ستاد ارائه شد.

ستاد اجرایی خدمات سفر و قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین خراسان رضوی از 15 اسفندماه فعالیت و خدمت رسانی به زائران و مسافران را آغاز کرده است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • شعب کشیک بانک‌ها در ایام نوروز اعلام شد + جزییات
  • موفقیت بانک مرکزی در یکسال گذشته
  • تقاضای ارز در پایان سال به خوبی تامین شد
  • تامین ارز حمل و نقل بین المللی از بازار آزاد انجام می شود
  • چشم تولیدکنندگان شیرخشک به دستان بانک مرکزی/ پرداخت مابه التفاوت به زمان نیاز دارد+ عکس
  • بانک مرکزی وارث ناترازی‌های نیم قرن گذشته
  • امروز صنعت دارو در ایران مبتلا به بحران شده/ سیستم انقباضی بانک مرکزی در تخصیص منابع به تولید ایراد دارد/ خیلی از شرکت‌های دارویی در پرداخت حقوق و دستمزدهای پایان سال کارکنان خود دچار مشکل شده‌اند
  • توجه به نیازهای بخش تعاون در سیاست های ارزی بانک توسعه تعاون
  • عرضه ۴۷۷.۳ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما / ۸۱درصد حواله‌ها فروش نرفت
  • وزیر کشور: زائران برای اسکان نوروزی در مشهد مشکلی نخواهند داشت