Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@02:20:35 GMT

اشک‌های دانیلو برای کابوسی که تمام نمی‌شود+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۷۲۰۳

اشک‌های دانیلو برای کابوسی که تمام نمی‌شود+عکس

به گزارش وانانیوز،  شب گذشته دو تیم پر افتخار و قدرتمند برزیل و آرزژانتین به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل میراندا مدافع پیش تاخته برزیل در اوقات اضافه بر روی ارسال کرنر ستاره تیمشان نیمار به پایان رسید. میراندا قبل از این ضربه هم می‌توانست دروازه آرژانتین را در نیمه اول باز کند، که اتامندی با دفع آن از روی خط مانع از به ثمر رسیدن گل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




از اتفاقات تلخ این دیدار باید به مصدومیت شدید دنیلو در دقیقه ۵۷ دیدار اشاره کرد. شدت مصدومیت این بازیکن آنقدر زیاد بود که او نتوانست جلوی اشکهایش را بگیرد و تصاویر تلخی از او بجا ماند. دانیلو پیش‌تر در رئال مادرید هم به دلیل مصدومیت دوران سختی را تجربه کرده بود و در اولین گام از جام جهانی ۲۰۱۸ هم با مصدومیت روبرو شد تا نتواند همراه با شاگردان تیتو در ادامه مسابقات باقی بماند و به خانه بازگشت.


دنیلو در شرایطی دچار چنین مصدومیت شدیدی شد که با منچسترسیتی در حال بازگشت به دوران خوب گذشته بود و حالا با این مصدومیت معلوم نیست که چند ماه دیگر باید برای بازگشت به زمین انتظار بکشد؛ مصدومیتی که هنوز اطلاعات دقیقی از آن توسط پزشکان برزیل مخابره نشده است.


مطمئنا این خبر برای گوآردیولا هم که تیمش در چهار تورنمنت در حال رقابت است، نمی‌تواند خوشایند باشد.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی

آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ میهمان اودینزه است. ادامه‌ این بازی از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه فریولی دنبال می شود. ترکیب دو تیم برای ۱۹ دقیقه پایانی به شرح زیر است:

ترکیب اودینزه

 

ترکیب رم

۴ ۴ ۲ / اسویلار، آنجلینو، اسمالینگ، مانچینی، کارسدورپ، اسپیناتزولا، کریستانته، پلگرینی، دیبالا، آبراهام، آزمون

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم