Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@06:24:38 GMT

حضور روحانی در خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۷۲۷۱

حضور روحانی در خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس

رئیس‌جمهوری با حضور در منزل قاسم چنانی، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس، با وی و خانواده‌اش در فضایی صمیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در دیدار این جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس گفت: جانبازان و همه کسانی که در راه دفاع از دین و وطن از خودگذشتگی کردند، اجر بزرگی نزد خداوند دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده جانبازان و به ویژه همسران جانبازان نیز که پا به پای آنان، سختی‌های جانبازی را متحمل می‌شوند، به اندازه همان جانباز و چه بسا بیشتر، نزد خدا اجر و در دنیا و آخرت، عزت دارند.

جانباز قاسم چنانی در سال ۱۳۶۵ در منطقه شهرستان شوش، روی مین رفته و علاوه بر از دست دادن یک چشم خود هر دو پایش نیز از زانو قطع می‌شود.

در این دیدار که حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، رئیس‌جمهوری با اهداء لوح از ایثارگری و صبر و استقامت این جانباز و خانواده‌ ایشان تقدیر کرد.

دولت و مسئولان با جدیت در مسیر حل مشکلات و بهبود زندگی مردم تلاش می‌کنند

رئیس‌جمهوری همچنین شامگاه چهارشنبه در دیدار مادر و خانواده معظم شهیدان رسول و منصور ملاعباسی، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را افتخاری برای مسئولان دانست و گفت: خانواده معظم شهدا مایه فخر ملت و عزت کشور هستند و ایثار و فداکاری آنان در راه دفاع از کشور و ملت ایران ماندگار خواهد بود.

روحانی در این دیدار دعای پدران و مادران شهدا و خانواده ایثارگران را در پیشبرد بهتر برنامه‌ها موثر دانست و اظهار داشت: دولت و مسئولان نیز با جدیت در مسیر حل مشکلات کشور و بهبود زندگی مردم تلاش می‌کنند.

شهید رسول ملاعباسی سال ٥٩ در سن ١٩ سالگی در منطقه سر پل ذهاب و شهید منصور ملاعباسی در همان سال و در سن ٢٠ سالگی در اهواز به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

مرحوم حسن ملاعباسی، پدر این دو شهید والامقام، نیز در سال ٧٨ دعوت حق را لبیک گفته و به رحمت خدا پیوسته است.

مادر و خانواده شهیدان ملاعباسی در دیدار با رئیس‌جمهور خاطراتی از سجایای اخلاقی شهیدان خود بیان کردند.

رئیس‌جمهوری با تقدیم لوح تقدیر از ایثار و فداکاری خانواده شهیدان ملاعباسی تجلیل کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: روحانی شهدا جانبازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی

خضری پور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین‌ خارجی استانداری کرمان با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد.

خضری پور با خانواده شهیدان رضا نورزهی ، محمد قاسم‌ احمدی ، راز گل علیزهی ، معصومه ، لطیفه و نازنین آچکزهی از شهدای افغانستانی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان دیدار و ضمن شنیدن صحبت‌های خانواده شهدا، پیگیر حل مشکلات آنان شد.

گفتنی است در این حادثه شهیده راز گل آچکزهی و معصومه ، لطیفه ، نازنین ( مادر و فرزندان ) به شهادت رسیدند خانواده ای که در واقعه گلزار شهدای کرمان چهار شهید را تقدیم‌ نموده و دو نفر از فرزندان این خانواده مجروح شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی