Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز- ایرنا- بخشدار غیزانیه اهواز گفت: 2 طایفه در این بخش پس از چند سال کدورت با وساطت بزرگان این منطقه صلح و سازش کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز شاهین هاشمی اظهار کرد :در نزاعی که در سال های قبل بین 2 طایفه نواصری و آلبوبالد در روستاهای شعمیط جابر و حفیره حاج بربین اتفاق افتاد و منجر به قتل شده بود با وساطت بزرگان بین این 2 طایفه صلح و آشتی برقرار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشدار غیزانیه اهواز ضمن تقدیر و تشکر از بزرگان 2طایفه در رفع کدورت ها و ایجاد صلح و آشتی بر نقش تاثیر گذار این بزرگان در حل مسالمت آمیز اختلافات تاکید و ابراز امیدواری کرد که شاهد درگیری و نزاع در روستاها نباشیم.
به گزارش ایرنا همواره بزرگان تاثیرگذارترین قشر در گسترش فرهنگ صلح و سازش هستند، تعداد زیادی از درگیری ها و کدورت ها بین طوایف در استان خوزستان با استفاده از ظرفیت این قشر به صلح و سازش منجر شد.
بخش غیزانیه از توابع شهرستان اهواز است که دارای 80 روستا با جمعیت 25 هزار نفر است.
7467/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي صلح و سازش غيزانيه اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: ۴ ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجد سلیمان رخ می‌دهد و منجر به قتل یک خانم می‌شود و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده تشدید کرد.

او می‌گوید: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر اصلاح ذات البین فی ما بین اعضای خانواده، با دستور مزرعه و همچنین همکاری آباد دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده جهت حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع، که بلافاصله اعضای این شعبه با دعوت و برگزاری جلسات متعددی بین اعضای خانواده، جهت ایجاد صلح و سازش بین آنان تلاش‌های فراوانی کردند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: خوشبختانه تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از ۴ ماه اولیاء دم با رضایت ثبتی و بدون هیچگونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند و بین اعضای خانواده برادری، صمیمت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط را با صلح و سازش مختومه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • به همه بزرگان باختی و دوست داری برگردی؟ | اینجا هم دوستت دارند یا نه!
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • عشایرنقده ؛آماده کوچ به مراتع میانبند
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول