Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباس مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ظهر چهارشنبه  ساعت ۱۶.۳۰ برخورد رخ‌به‌رخ یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه کامیونت خاور در محور ترانزیت زنجان به میانه یک فوتی برجای گذاشت.

وی علت وقوع این تصادف را انحراف به چپ وانت پیکان اعلام کرد.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: همچنین  شامگاه چهارشنبه ساعت ۲۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۰ برخورد رخ‌به‌رخ یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه کامیون در آزاد راه زنجان به قزوین یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت و علت وقوع این تصادف هم‌انحراف به چپ وانت پیکان بوده است.

مظفری تأکید کرد: شامگاه چهارشنبه ساعت ۲۱ واژگونی یک دستگاه تریلر در محور زنجان به بیجار هم  یک فوتی برجای گذاشت و علت وقوع این تصادف هم توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان همچنین از وقوع یک فقره تصادف در کیلومتر ۴۰  محور زنجان به بیجار خبر داد و افزود: در این تصادف که در ساعت ۲۰.۳۰شامگاه چهارشنبه رخ داد، یک دستگاه سواری تندر ۹۰ با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که بر اثر این حادثه راند سواری  کشته شد.

به گفته مظفری برخورد رخ به رخ تندر ۹۰ و کامیون باعث برخورد این حادثه تصادف بود.

مظفری  از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند و کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم‌افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند.

کد خبر 4433681

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور سانحه تصادف اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر یاسوج خبرگزاری مهر مشهد شهرکرد شیراز خرم آباد بارش باران مرز مهران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه‌نهایی حساس والیبال با یک ساعت تاخیر

به گزارش "ورزش سه"، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده و به مدت شش روز پیگیری می‌شود.

در سومین روز این مرحله دو تیم پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان به مصاف یکدیگر خواهند رفت که با توجه به برگزاری اجتماع بزرگ محل قرآنی امام حسنی‌ها در مجموعه ورزشی آزادی عبور و مرور تیم‌ها و تماشاگران جهت حضور در این مسابقه با کمی مشکل روبرو شد که پس از هماهنگی‌های انجام شده و با همکاری مسئولین مربوطه سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "دومین دیدار نیمه نهایی تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان که قرار بود ساعت 19 امروز سه‌شنبه هفتم فروردین برگزار شود، به دلیل همزمانی با اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها طی هماهنگی لازم با مسئولین مربوطه و با موافقت سرمربیان دو تیم در راستای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات و عبور و مرور راحت‌تر تیم‌ها و تماشاگران با یک ساعت تاخیر و در ساعت 20 برگزار خواهد شد. این دیدار به صورت مستقیم از سایت فدراسیون و پلتفرم آنتن پخش خواهد شد."

لازم به ذکر است تماشاگران از ساعت 19:30 می‌توانند برای تماشای این مسابقه وارد مجموعه ورزشی آزادی شوند و از نزدیک نظاره‌گر این رقابت ها مهیج و حساس باشند.

دو تیم پیکان و فولاد سیرجان روز نخست مرحله نیمه نهایی در قالب دور رفت به مصاف هم رفتند و فولادی‌ها سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا با اقتدار گام نخست مرحله نیمه نهایی را بردارند.

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در محور  تاکستان - همدان
  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • برخورد دو دستگاه پراید در بندر دیر۷ مصدوم به همراه داشت
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • تصادف زنجیره‌ای ۲ تریلی، ۲ پراید، پیکان و پژو ۲۰۶
  • تصادف زنجیره‌ای ۲ دستگاه تریلی، ۲ خودرو پراید، پیکان و پژو ۲۰۶
  • لحظه تصادف و آتش گرفتن وانت در جاده ارومیه (فیلم)
  • 6 مصدوم در تصادف پیکان و پیکان بار
  • نیمه‌نهایی حساس والیبال با یک ساعت تاخیر