Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@17:39:13 GMT

دستگیری ۴ شکارچی غیر مجاز و کشف لاشه ۳ گراز در پلدختر

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۷۳۹۱

دستگیری ۴ شکارچی غیر مجاز و کشف لاشه ۳ گراز در پلدختر

علی الشتری شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست پلدختر پس از دریافت گزارشی از سوی همیاران محیط زیست در رابطه با اقدام شکارچیان غیر مجاز به شکار گراز در منطقه میانکوه شرقی این شهرستان بلافاصله به محل عزیمت کردند.

وی افزود: این نیروها پس از چند ساعت تعقیب و گریز در ارتفاعات منطقه، سرانجام موفق به دستگیری یک نفر شکارچی متخلف غیر مجاز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر گفت: از این متخلف لاشه ۳ راس گراز، تعدادی فشنگ ساچمه زنی و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف و ضبط شد.

الشتری افزود: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست پلدختر همچنین در اقدامی دیگر موفق به دستگیری سه نفر شکارچی غیر مجاز در تنگه «لیلم» این شهرستان شدند.

وی خاطرنشان کرد: از این افراد متخلف نیز یک دستگاه دوربین شکاری، یک قبضه سلاح گلوله زنی، و ۳۰ عدد فشنگ کشف شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر گفت: متخلفان برای سیر مراحل قانونی به همراه کشفیات و ادوات شکار به مرجع قضایی معرفی شدند.

کد خبر 4433716

منبع: مهر

کلیدواژه: پلدختر شکارچی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر یاسوج خبرگزاری مهر مشهد شهرکرد شیراز خرم آباد بارش باران مرز مهران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچی غیر مجاز در روانسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ احمد رستمی  گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی روانسر از وجود یک شکارچی غیرمجاز در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به کشف ۸ قطعه کبک وحشی و ۳ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، از آزادسازی  این پرندگان  و معرفی شکارچی غیرمجاز به دستگاه قضائی خبر داد.

دیگر خبرها

  • دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • دستگیری شکارچی غیر مجاز در روانسر
  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • دستگیری بیش از ۷۰۰ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز