Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی مسابقات فوتسال جام ولایت هرگونه نقل قول از او درخصوص تماس مدیر شبکه سه برای تغییر نام تیم برنامه نود را تکذیب کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران، محمد عزیزی دبیر اجرایی مسابقات فوتسال جام ولایت با تکذیب انجام هرگونه مصاحبه با رسانه‌ها درخصوص چگونگی حضور تیم فوتسال برنامه نود در رقابت‌های اهالی رسانه با عنوان «جام ولایت» گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها به نقل از من مطلبی را منتشر کرده بودند که به هیچ وجه صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنوان شده بود که من درخصوص حضور تیم برنامه نود در جام ولایت گفته ام که «نام این تیم در ابتدا نود بود، اما دکتر فروغی مدیر شبکه سه با من تماس گرفت و گفت: عادل حق ندارد تیم بدهد و این تیم باید با نام شبکه سه باشد». این صحبت هرگز از طرف من مطرح نشده و آن را تکذیب می‌کنم. حالا هم پس از این اتفاقی که رخ داد، حق پیگیری این موضوع برای ما محفوظ است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ورزش نود فردوسی پور جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسوول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

دیگر خبرها

  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!