Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر،  آیت الله سید احمد میر عمادی نماینده ولی فقیه در لرستان روز چهارشنبه طی بازدید از پایگاه امداد جاده ای شهید سید نصرالله شاهرخی «رازان» از نزدیک در جریان فعالیت های ارائه شده در پایگاه و توانمندی های امدادگران قرار گرفت.

وی در سخنانی با بیان اینکه خدمات هلال احمر ریشه در تعالیم دینی و اخلاقی ما دارد، از فعالان در این عرصه خواست از هیچ کوششی برای رفع آلام بشری دریغ نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه دو نوع ایثار داریم، تصریح کرد: یک مورد ایثار مال یعنی بخشیدن مال و سرمایه است و یک مورد ایثار جان است؛ یعنی بخشیدن جان که امدادگران و نجاتگران در آن سهیم هستند و بدانید که خدمت کردن شما امدادگران خدمت به انسانیت است.

آیت الله میرعمادی با اهداء لوح سپاسی از امدادگران پایگاه جاده ای «رازان» که در سرما و گرما به انجام خدمت به همنوعان می پردازند تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، در این بازدید حجت الاسلام پیروز فر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان، امرایی سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر لرستان و خدایی معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان نیز حضور داشتند.

کد خبر 4433721

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر لرستان خرم آباد نماینده ولی فقیه در لرستان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر یاسوج خبرگزاری مهر مشهد شهرکرد شیراز خرم آباد بارش باران مرز مهران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال‌ احمر قوچان گفت: دیشب خبری مبنی بر گرفتار شدن دو طبیعت گرد در ارتفاعات روستای شارک بخش مرزی باجگیران به تيم امداد و نجات کوهستان این شهرستان اعلام شد که بلافاصله امدادگران کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.   محمد رضایی رکن آبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی بررسی‌ های اولیه مشخص شد دو مرد ۴٠ و ۴۵ ساله در ارتفاعات و داخل شیار سنگی چشمه این روستا گرفتار شده اند که عملیات رهاسازی از داخل شیار با استفاده از تجهیزات نجات کوهستان توسط امدادگران انجام گرفت.   وی با اشاره به این موضوع که مصدومیت خاصی در این عملیات برای افراد به وجود نیامده بود، افزود: رهاسازی بامداد امروز انجام گرفت و پس از انتقال این دو طبیعت گرد به داخل روستا، عملیات حوالی صبح به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • ببینید | گرفتار شدن ۴ نفر در سیلاب | امدادگران هلال احمر به داد آنها رسیدند
  • نجات ۴ نفر گرفتار در سیلاب بلوچستان توسط امدادگران + فیلم
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل