Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@11:08:39 GMT

رای کمیسیون ماده صد درخصوص پل و تونل پالادیوم

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۷۵۲۳

به گزارش مهر، محمد سالاری با اعلام این خبر گفت: به موجب رای صادره از کمیسیون بدوی ماده صد شهرداری تهران که اخیرا به مالک و شهرداری منطقه یک ابلاغ شده است، مالک می‌بایست نسبت به جمع آوری پل هوایی احداث شده بین ساختمان شمالی و جنوبی و همچنین پر کردن تونل زیر گذرعمومی اقدام کند.

وی افزود: علاوه بر تخلفات مذکور کمیسیون ماده صد نسبت به قلع و جمع آوری ۳۳۵ متر مربع در طبقه نهم با کاربری اداری و همچنین ۱۱۱ متر مربع توسعه زیرزمین‌ها و ۵۶۳ مترمربع توسعه طبقات اداری رای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران بیان کرد: این مجتمع در خیابان مقدس اردبیلی منطقه یک قرار دارد و جدا از آنکه بارگذاری‌های گسترده و خارج از ضوابط پهنه و زیر پهنه طرح تفصیلی داشته، متاسفانه با همکاری شهرداری وقت در مراحل متعدد در شورای معماری منطقه نسبت به تثبیت این تخلفات بدون اخذ مجوز کمیسیون ماده ۵ اقدام کرده است.

سالاری افزود: در فرایند تغییر مدیریت شهری، متاسفانه شاهد بودیم مالک و شهرداری منطقه طی تفاهمی خارج از ضوابط شهرسازی ومعماری و با انعقاد قراردی نسبت به احداث تونل زیر زمینی و پل هوایی آن هم در معبر عمومی اقدام کرد. پس از گزارش این تصمیم گیری خلاف کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران به تخلفات این پرونده ورود کرد و پیگیری‌های این کمیسیون منجر به ورود مراجع قضایی به این پرونده شد و نهایتا پرونده تخلفات اخیر به کمیسیون ماده صد ارجاع و رای بدوی مبنی بر قلع و جمع آوری پل و تونل پالادیوم صادر شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تردد در بزرگراه امام علی (ع) رفع شد

علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ شهرداری تهران گفت: در محدوده بزرگراه امام علی (ع) به جنوب - شعبانلو، شاهد سقوط یک اصله درخت به دلیل وزش باد شدید بودیم و در پی آن یک لاین از این مسیر یعنی ورودی خیابان شعبانلو مسدود و باعث بوجود آمدن اختلال حرکت در این مسیر شد. 

وی افزود: در این راستا نیرو‌های خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری تهران سریعا به محل حادثه اعزام شدند و اقدام به جمع آوری درخت کردند. 

با اقدام به موقع نیرو‌های خدمات شهری مشکل تردد در بزرگراه امام علی (ع) سریعا رفع شد.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: نیرو‌های پلیس راهور تهران و همچنین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در محل حادثه حضور داشتند. 

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بزرگراه امام علی (ع) در شرایط عادی قرار دارد و هیچ گونه مشکلی در عبور و مرور از این بزرگراه راه وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس پایتخت اجرا شد
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷ بوستان پایتخت
  • دوربین بر روی لباس نیرو‌های شهربان و حریم بان/ هوشمندسازی تخلفات در حریم را کاهش می‌دهد+ فیلم
  • ◄ کدام معاونان وزیر راه و شهرسازی شرایط احراز پست معاونت را ندارند؟
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰
  • مشکل تردد در بزرگراه امام علی (ع) رفع شد
  • بافت تاریخی پیرامون مسجد جامع اصفهان احیا شود
  • شهرداری تهران تا پایان فروردین برای ارسال مدارک نوسازی مسکن مهلت دارد
  • رسیدگی به تخلفات شهرداری منطقه ۲ در حال طی فرآیندهای قضایی است
  • رسیدگی به تخلفات شهرداری منطقه 2 در حال طی فرآیندهای قضایی است