Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@22:20:16 GMT

«آنابل» برای ترساندن سینماروها باز می‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۷۷۲۴

«آنابل» برای ترساندن سینماروها باز می‌گردد

«آنابل» برای ترساندن سینماروها باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: آنابل فیلم ترسناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترساندن از مبارزه با اسرائیل باعث سکوت مردم نشود

ایسنا/خراسان جنوبی استاد حوزه علمیه قم گفت:  عده‌ای مردم را از نبرد و مبارزه می‌ترسانند که نتیجه آن نباید سکوت مردم شود لذا کم توجهی هیات‌ها، مساجد و آموزش و پرورش نسبت به مبارزه با اسرائیل شور مبارزه با اسرائیل را کم کرده است.

حجت الاسلام ولوی امروز سه‌شنبه ۷  اسفند در مسجد امام حسین(ع) بیرجند در تجمع مردمی محکومیت اقدامات وحشیانه و هتاکانه سربازان رژیم جعلی صهیونیستی در غزه به عوامل اصلی بی تفاوتی امت اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امروز برخی قارون‌های امت اسلامی به خاطر دنیای خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده و با وقاحت تمام روابط خود را با این رژیم کودک کش عادی می‌کنند.

وی با بیان اینکه عربستان سعودی سردمدار عادی سازی با رژیم صهیونیستی است، افزود: چرا کشورهای اسلامی بر سر آنها فریاد نمی‌زنند و از آنها نمی‌خواهند که دست از اقدامات بی شرمانه خود بردارند؟

استاد حوزه علمه قم با اشاره به اینکه علمای اهل سنت باید در مقابل سکوت سعودی ها فریاد بزنند، ادامه داد: این موضوع یک گلایه از سوی ماست که علما و جریان اهل سنت باید به میدان بیایند و در کنار شیعیان بر سر سعودی‌ها فریاد بزنند.

حجت الاسلام ولوی بیان کرد: ترکیه متاسفانه رویکرد نفاق گونه‌ای در پیش گرفته و بسیاری از اقلام رژیم صهیونیستی را تامین می‌کند که قارون‌هایی هستند، به خاطر دنیای خود سکوت کرده و تن به ذلت می‌دهند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه علمای اهل سنت باید در مقابل سکوت سعودی‌ها فریاد بزنند، گفت: این موضوع یک گلایه از سوی ما است که علما و جریان اهل سنت باید به میدان بیایند و در کنار اهل تشیع بر سر سعودی‌ها فریاد بزنند.

وی با بیان اینکه عامل بی دردی امت اسلامی قارون‌هایی مانند جریان‌های برخی از سلبریتی‌ها که برای یک حیوان(سگ) مطلب در فضای مجازی می‌گذارند اما برای مظلومان فلسطین یک پست نمی‌گذارند، افزود: گروه دیگر جریانات سامری هستند که امت اسلامی را در تبلیغات و آموزش خود از نبرد می‌ترسانند.

حجت الاسلام ولوی خاطرنشان کرد: طبق روایات در آخرالزمان ایرانی‌ها مستضعفان جهان را نجات می‌دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترساندن از مبارزه با اسرائیل باعث سکوت مردم نشود