Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده آمریکا در امور ایران در مصاحبه‌ای مجددا ادعاهای خود علیه ایران را تکرار کرده است.   به گزارش صدای ایران، برایان هوک که به بروکسل سفر کرده در مصاحبه با یورونیوز گفت: آنچه ما به دنبالش هستیم تغییر رفتار نظام ایران است است ما به دنبال تغییر رژیم نیستیم. آینده ایران در دست مردم ایران است.
وی مدعی شد: سیاست ما آن است که از خواست آنها برای داشتن زندگی و دولت بهتر قویا و حتی روز به روز حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هوک با بیان اینکه باید بر صادرات نفت ایران تحریم اعمال کرد گفت: برجام فقط به برنامه هسته‌ای ایران محدود است اما این نمی‌تواند ما را محدود کند تا به مسائل غیرهسته‌ای نپردازیم،‌ یعنی مسائلی که در زمان برقراری توافق هسته‌ای با ایران در تمامی زمینه‌ها گسترش یافته‌ است. پشتیبانی از تروریسم، تجاوزهای دریایی،‌ آزمایشات موشکی، حملات سایبری. ایران در تمامی زمینه‌ها تجاوز خود را گسترش داده است.
این دیپلمات آمریکایی هدفش از آمدن به اروپا را اینگونه توضیح داد: من در پاریس با رئیس سازمان انرژی اتمی گفتگو کردم تا به وی درباره ثبات بازار نفت ضمن از سر گیری تحریم‌های نفتی ایران اطمینان خاطر بدهم. همچنین در بروکسل با سران اتحادیه اروپا صحبت می‌کنم و هدف این گفتگو این است که ببینیم چطور می‌توانیم در این بحث پیشرفت کنیم که تجاوزهای منطقه‌ای ایران از زمان امضای برجام نادیده گرفته شده است. همگان این را نمی‌دانند اما اتحادیه اروپا از زمان امضای برجام هیچ تحریم تازه‌ای علیه ایران وضع نکرده است. و در طول همین سالها ایران تجاوزهای خود را در تمامی زمینه‌ها گسترش داده است. بنابراین اگر اروپا می‌خواهد این توافق را حفظ کند مشکلی نیست اما نمی‌تواند به قیمت ثبات منطقه این کار را بکند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: توافق جدید با ایران برایان هوک آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران

آمریکا و بریتانیا روز پنجشنبه دور جدیدی از تحریم‌ها را با ادعای اینکه پاسخ ایران به جنایات رژیم اسرائیل باعث جنگ گسترده‌تری در غرب آسیا می‌شود، علیه ایران اعمال کردند.

به گزارش تسنیم، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد در ایران را که موتور‌های پهپاد تولید می‌کردند، تحریم کردند. 

دیگر خبرها

  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است
  • سالیوان: تحریم‌های جدیدی در زمینه موشک‌ها وضع می‌کنیم