Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند نشست اضطراری کابینه نتانیاهو برای بررسی اوضاع نوار غزه به پایان رسید و به وزرا توصیه شد هیچ مصاحبه ای با رسانه ها نداشته باشند.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند: "فرماندهان نظامی به کابینه نتانیاهو توصیه کرده اند به یک عملیات نظامی کوتاه مدت در نوار غزه دست بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهان نظامی و سران سیاسی می دانند هیچ معنایی ندارد نیروهای زمینی در عملیات نوار غزه به مخاطره افکنده شوند."

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نشست کابینه رژیم صهیونیستی فلسطین نوار غزه نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس، جریان حاکم بر نوار غزه است/ شکست در تحقق اهداف جنگ

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق بریک ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای در روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که اسراییل باید توقف جنگ را اعلام کند، چرا که در این جنگ شکست خورده است.

وی نتانیاهو، گانتس، گالانت و هرتصی هالوی را انسان‌های مسخره‌ای دانست که اسراییل را در معرض خطر قرار می‌دهند. وی ادامه داد: ما جنگ را باخته‌ایم، اما آنها این را نمی فهمند.

«اسراییل زیف» ژنرال ذخیره و رییس سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی در گفت‌وگو با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تناقض بین اهداف جنگ در غزه و عدم دسترسی به این اهداف نتیجه تمام اقدامات ارتش‌ را از بین برده و به حماس قدرت ترمیم خود را داده است.

وی ادامه داد که نتیجه این شرایط این است که حماس بار دیگر ساختار خود را به دست آمده و کنترل اوضاع را در دست گرفته و کمک‌های انسانی در میان مردم توزیع می‌کند، این در حالی است که شهرک‌ها همچنان خالی از اسراییلی‌ها است.

بنا بر اعلام این افسر نظامی صهیونیست جنگ در غزه باید از ۳ ماه پیش متوقف می‌شد، چرا که ارتش هیچ هدف مشخصی ندارد و به همین علت نیروها از غزه بیرون کشیده شده‌اند، چون ادامه این روند باعث تلفات بیشتر می شود.

زیف تصریح کرد که حماس نه تنها از بین نرفته، بلکه تنها جریان حاکم بر نوار غزه است.

عوفر شیلح نماینده سابق پارلمان و تحلیلگر مسائل نظامی در آکادمی مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد که مهم‌ترین چیزی که نتانیاهو به دنبال آن است، بقای سیاسی او است و هر اندازه اوضاع کنونی طولانی‌تر شود، فرصت نخست‌وزیری او بیشتر خواهد بود.

کد خبر 6085000

دیگر خبرها

  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • بیرون کشیدن پیکرهای 283شهید از بیمارستان ناصر در خان یونس
  • حماس، جریان حاکم بر نوار غزه است/ شکست در تحقق اهداف جنگ
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس
  • رژیم اسرائیل افزایش مالیات‌ها بررسی می‌کند
  • اسرائیل بیمارستان دوستی غزه را به پادگان نظامی تبدیل کرد
  • رژیم صهیونیستی بیمارستان دوستی غزه را به پادگان نظامی تبدیل کرد
  • کوه ادعای صهیونیست‌ها موش زائید