Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@14:11:14 GMT

حقیقتی که لاوروف درباره کلاه‌سفیدها گفت

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۷۸۱۹

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در گفتگو با شبکه یورو نیوز تصریح کرد غرب نگران ارتباط برخی اعضای نیرو‌های موسوم به کلاه سفیدها با گروه‌های تروریستی است. وی گفت: شماری از کشور‌های غربی به دنبال برخی تحقیق‌های صورت گرفته درباره نیرو‌های کلاه سفید از پذیرش این نیرو‌ها خودداری کردند.

لاوروف افزود: "سه ماه گذشت و (نیرو‌های کلاه سفید) هنوز در اردن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اطلاعات ما کشور‌های غربی که به اردن وعده داده بودند این افراد را در اروپا و کانادا خواهند پذیرفت، از پرونده‌های شخصی نیرو‌های کلاه سفید مطلع و دچار هراس شده اند. گذشته این نیرو‌ها نشان می‌دهد آن‌ها تمایلات جنایتکارانه دارند از این رو کشور‌های اروپایی از پذیرفتن آن‌ها می‌ترسند. هر روز واقعیت‌هایی درباره ارتباط مستقیم آن‌ها با داعش و جبهه النصره آشکار می‌شود."

روسیا الیوم افزود مسکو، اعضای نیرو‌های کلاه سفید را عناصری برای تبلیغات رسانه‌ای دانست که با مشارکت در به تصویر کشیدن حمله شیمیایی دروغین، تلاش می‌کنند مسئولان سوریه را بدنام کنند تا غرب برای حمله به برخی اهداف دولت دمشق، بهانه داشته باشد.

آمریکا، کانادا و کشور‌های اروپایی از اسرائیل خواسته بودند به خارج کردن برخی از نیرو‌های کلاه سفید و خانواده‌های آن‌ها (از سوریه و انتقال آنها) به اردن کمک کند تا پس از یک ماه اقامت در اردن، عازم برخی کشور‌های غربی شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر امور خارجه یورو کانادا تبلیغات سوریه دولت روسیه لاوروف کلاه سفیدها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم‌های ایران، اردن،‌ لبنان، سوریه، بحرین، کویت، عراق و عربستان از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن و در چارچوب رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا در دو بخش دختران و پسران به میدان خواهند رفت.
امیر کسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی تیم ایران را تشکیل می‌دهند.
گفتنی است تیم‌های تنیس دختران و پسران ایران که در اردن به سر می‌برند تمرینات خود را برگزار کرده و آماده پیکار با رقبای خود هستند.

کد خبر 6085805

دیگر خبرها

  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات
  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • هشدار روسیه به غرب؛ در آستانه درگیری بین قدرت‌های اتمی هستیم
  • لاوروف: جهان در آستانه درگیری بین قدرت‌های هسته‌ای قرار دارد
  • لاوروف: در آستانه درگیری بین قدرت‌های اتمی هستیم
  • کیهان: اردن به غلط کردن افتاده است