Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

عیسی گل محمدی سرپرست اسبق تیم ملی بوکس،  درباره حواشی اخیر فدراسیون بوکس بیان کرد: یکی از پیشکسوتان بوکس که در حال حاضر عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس است علیه این رشته صحبت کرده است . او مدعی شده  که 800 میلیون تومان برای اعزام  تیم ملی جوان در مسابقات قهرمانی جهان هزینه شده است و نباید برای تیم های پایه سرمایه گذاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : عده ای سعی دارند عرض اندام کنند تا فدراسیون بوکس را بد نام کنند. پس از اظهار نظرات عضو هیئت رئیسه بوکس ، ثوری رئیس این فدراسیون اعلام کرد باید جوابیه ای داده شود و از این اظهار نظر نادرست شاکی شده بود اما پس از آن ثوری با یک شیرین کاری تمام عیار به دفتر منتقدان خود رفت و با آن ها چلو کباب میل کرد . ثوری خود نصربود جوابیه بدهد  که شاید بتوان گفت این اقدام نادرست نشات گرفته  از ترس بوده است.

گل محمدی اظهار کرد : 800 میلیون تومان صرفا هزینه اعزام تیم ملی جوانان نبوده است و این مبلغ ،  هزینه هایی است که برای تمام رده های  تیم های ملی انجام شده است. البته این را هم باید گفت که فدراسیون بوکس تخلف کرده و ارز آزاد خریداری کرده است، برای همین هزینه ها بالا رفته است . در صورتی که وظیفه وزارت ورزش و جوانان تخصیص دادن ارز دولتی برای اعزام های تیم ملی است.

او افزود : من از اقدام عجیب رئیس فدارسیون که با منتقدان خود چلو کباب خورده است تعجب می کنم، چون او مصر بودن تا به جوابیه ای برای اظهارات آن ها منتشر شود. آیا رئیس فدراسیون باید دو پهلو عمل کند و همه را مقابل هم قرار دهد ؟ این عمل ثوری با اخلاق صدق نمی کند.

گل محمدی تصریح کرد : وعده های دروغینی که از سوی فداسیون داده می شود و پیشکسوتانی که بوکس را برای خود می دانند ، وضعیت این رشته را بد کرده است . در حال حاضر  بوکس ایران در رده 16 و 15 آسیا  قرار دارد. بوکس ایران از مافیایی با ذهن های کوچک رنج می برد. من از هیچ شخصی جانب داری نمی کنم و باید علاوه بر بدی ، خوبی ها هم گفته شود.

او درباره اکبر احدی بیان کرد: احدی یکی از بهترین مربیان ایرانی است که توانست در دوحه و اینچئون مدال های زیادی را بدست آورد . اگر او نتوانست در بازی های آسیایی جاکارتا نتیجه خوبی کسب کند به دلیل عملکرد فدراسیون دوره قبل است . فدراسیون جدید با مدیریت حسین ثوری در مدت زمان کوتاه 7 ماهه روی کار آمده بود و نباید توقع کسب مدال از آن ها در بازی های آسیایی داشت .

او درباره نایب رئیسی فدراسیون بوکس گفت : طالبی دعوایی را راه انداخت و کنار رفت . به نظر من صالحی برای نایب رئیسی گزینه خوبی است. 


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: گل محمدی تیم ملی بوکس پیشکسوتان جهان سرمایه گذاری عضو هیئت رئیسه تیم های ملی ارز وزارت ورزش و جوانان مصر رئیس فدراسیون اخلاق ایران ذهن بازی اخلاق بوکس تیم ملی رئیس فدراسیون مصر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه کیک شکلاتی فقط در ۷ دقیقه (فیلم) طرز تهیه خوشمزه‌ترین سیب زمینی تنوری پنیری (فیلم) طرز تهیه کباب باستانی با گوسفند 17 کیلویی (فیلم)

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» مصداق بارز "تُرهبون به عدوالله وعدوکم" است
  • طرز تهیه انواع کباب‌ در خیابان‌های استانبول ترکیه (فیلم)
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • گام‌های استوار ورزش استان برای پیشرفت در بوکس
  • (تصاویر) ترس و وحشت مانع از کارزار انتخاباتی در مانیپور
  • اسراییل مصداق بارز یک رژیم دیوانه وبی‌رحم است/مسئولیت‌پذیری تهران
  • کدام غذاها را در سفر نخوریم ؟
  • عکس/ کاربر صهیونیست: جنگ با ایران اسرائیل را در آتش خواهد سوزاند
  • واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها مصداق بارز بنگاه‌داری است
  • طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین (فیلم)