Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم, رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بعد از وقفه‌ای 20 روزه از امروز (پنجشنبه) با بازی پدیده مشهد و فولاد خوزستان وارد هفته نهم می‌شود. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که دو تیم, دو هفته پیش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نیز به مصاف هم رفته بودند که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدیده مشهد که امسال بیشتر از فصل گذشته از مشکلات مالی و مدیریتی رنج می‌برد, تاکنون مانند اسمش «پدیده» رقابت‌ها بوده و موفق شده با 16 امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی جای بگیرد. صدرنشینی تیم مشهدی درحالی است که این تیم در 8 بازی گذشته‌‌اش به 5 پیروزی, 2 تساوی و یک شکست رسیده و قطعاً در این بازی خانگی نیز به دنبال 3 امتیاز خواهد بود, چرا که تیم‌های پرسپولیس و سپاهان با 15 امتیاز منتظر کوچکترین لغزش از سوی پدیده‌ای‌ها هستند تا صدر جدول را برای خود کنند. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از این دیدار ابراز امیدواری کرده شاگردانش برای این بازی مشکلات مالی را فراموش کنند و با ارائه یک بازی تماشاگرپسند به دنبال 3 امتیاز باشند.

در آن سوی میدان اما شاگردان ایلی استان می‌خواهند شکست از پدیده و حذف از جام حذفی را در جبران کنند. آنها در این دو هفته زمان مناسبی داشتند تا روی نقاط ضعف‌شان کار کنند و با تقویت راه‌های نفوذ به دروازه پدیده به دنبال کسب سومین برد این فصل‌شان باشند. فولاد هم‌اکنون با 9 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارد. ایلی استان که بعد از جدایی سید اکبر پورموسوی سکان هدایت فولادی‌ها را برعهده گرفته می‌خواهد هر چه زودتر این تیم را در مسیر نتیجه‌گیری دلخواه مدیران این باشگاه قرار دهد. فولاد در این بازی سیلوا تارتا و حسن بیت‌سعید را به دلیل مصدومیت و ایوب والی و صابر حردانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. همچنین به میدان رفتن سروش رفیعی در این بازی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده در هاله‌ای از ابهام است.

درخواست پراهیچ از فیفا برای برخورد انضباطی با پدیده

برنامه مسابقات این هفته به شرح زیر است:

پنجشنبه- 26 مهر 1397

* پدیده - فولاد/ ساعت 15:00- ورزشگاه امام رضا (ع)
داور: رضا مهدوی، کمک‌ها: امیررضا آشور ماهانی، محمد هاشمی نسب و امیر عرب براقی
ناظر: رسول فروغی

جمعه- 27 مهر 1397

* سایپا -استقلال/ ساعت 15:30- ورزشگاه تختی
داور: محمدحسین زاهدی فرد، کمک‌ها: بابک داوری، مهدی عالیقدر و جواد محمدی
ناظر: رحیم رحیمی مقدم

* ماشین‌سازی‌تبریز- نفت‌ مسجد سلیمان/ ساعت 15:30- ورزشگاه بنیان دیزل
داور: مهدی مرجانزاده، کمک‌ها: مهدی الوندی، عسگر محمدی و یاسر همرنگ
ناظر: بهرام مهرپیما

* سپیدرود رشت-ذوب آهن/ ساعت 16:00- ورزشگاه سردار جنگل
داور: رضا کرمانشاهی، کمک‌ها: ایوب غلامزاده، احد سلطانی و علی بای
ناظر: فریدون اصفهانیان

* سپاهان- نساجی مازندران/ ساعت 16:45- ورزشگاه نقش جهان
داور: کوپال ناظمی، کمک‌ها: آرمان اسعدی، محمدرسول ذورقی و علی میرغفاری
ناظر: عبود سنگاشکن

* استقلال خوزستان- پارس جنوبی جم/ ساعت 17:00 ورزشگاه غدیر
داور: حسن اکرمی، کمک‌ها: سعید علی نژادیان، فرزاد بهرامی و روح اله شریفی
ناظر: علیرضا یزدانی

شنبه- 28 مهر 1397

* صنعت نفت آبادان- تراکتورسازی/ ساعت 18:00- ورزشگاه تختی ابادان
داور: حسین زرگر، کمک‌ها: محمدرضا منصوری، هادی طوسی و جواد رحیم زاده
ناظر: محمدجواد تقی پور

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در این هفته از رقابت‌ها به دلیل بازی پرسپولیس و السد در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول شده است؛ البته سرخ‌پوشان تهرانی از ساعت 18 امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با تیم نود ارومیه دیدار می‌کند.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش استقلال برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس

در مهم‌ترین بازی امروز (جمعه) و در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، استقلال برای بازگشت به صدر جدول در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین روز از بازی‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، امروز (جمعه) سه دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی، استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود و برای بازگشت به صدر جدول چاره‌ای جز برد ندارد.

صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم و جدول

نساجی - تراکتور

مالک نساجی با توجه به خاطرات قبلی با ساکت الهامی، دوباره هدایت این تیم را به او سپرد اما نه تنها نساجی وضعیت بهتری پیدا نکرد بلکه به انتهای جدول هم سقوط کرده است. نساجی با تیم چهاردهم جدول چهار امتیاز فاصله دارد و اگر دیر بجنبد، از حالا باید به فکر حضور در لیگ دسته اول باشد. حریف امروز آنها، همچنان شانس قهرمانی و کسب سهمیه آسیا را دارد و مالک این باشگاه روز گذشته از بازیکنان خواسته که هر طور شده 21 امتیاز باقی مانده لیگ را بگیرند. با جدایی پاکو خمس، هدایت تراکتور موقتاً در اختیار محمد نصرتی دستیار خمس خواهد بود.

استقلال - شمس آذر

پس از تساوی استقلال برابر مس رفسجان در هفته بیست‌ودوم، تنش‌های زیادی بین جواد نکونام و علی خطیر بوجود آمد. بسیاری از پیشکسوتان این باشگاه خواستار پایان دادن به این اختلاف‌ها شدند. برتری برابر آلومینیوم اراک اما، کمی از تنش‌ها را کم کرد. مشکلات استقلال این روزها بیشتر مصدومیت بازیکنان است. مهدی مهدی‌پور به دلیل پارگی رباط صلیبی فصل را از دست داده، صالح حردانی هنوز شرایط بازی را به طور کامل ندارد و رافائل سیلوا نیز در این دیدار غایب خواهد بود. جواد نکونام نیز به دلیل محرومیت کنار زمین امکان هدایت تیمش را نخواهد داشت.

برد شب گذشته پرسپولیس برابر صنعت نفت باعث شد استقلال به رده دوم سقوط کند و آبی‌ها برای بازگشت به صدر جدول باید میهمان خود را شکست دهند.

استقلال اما مقابل تیمی بازی دارد که با شجاعت بازی می‌کند و طبق گفته سعید دقیقی، سرمربی این تیم به دنبال نشان دادن خود هستند. شاگردان نکونام، در بازی رفت دو امتیاز مقابل شاگردان دقیقی از دست دادند و اصلاً نمی‌خواهند در مسیر قهرمانی امتیاز دیگری از دست بدهند.

فولاد - مس

فولادی‌ها که اخیراً به دلیل نتایج ضعف با جریمه کسر 20 درصد از قراردادشان روبه‌رو شده‌اند دوست ندارند در خانه امتیاز از دست بدهند. امروز فرصتی مناسبی برای شاگردان عبدالله ویسی است تا به بقا امیدوار باشد. حریف فولاد اما، در هفته‌های اخیر با هدایت محرم نویدکیا تیم بهتری شده است. مس پس از حذف استقلال در جام حذفی، یقه این تیم را در لیگ نیز گرفت و تساوی ارزشمندی در آزادی بدست آورد.

به گزارش تسنیم برنامه ادامه مسابقات هفته بیست‌ودوم به شرح زیر است:

جمعه 31 فروردین
*نساجی مازندران - تراکتور تبریز، ساعت 16:30
داور: علی صفایی

* استقلال - شمس آذر قزوین، ساعت 18
داور: وحید کاظمی

* فولاد خوزستان - مس رفسنجان، ساعت 18:10
داور: امیر ایار

یکشنبه 2 اردیبهشت
* ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک، ساعت 16:30
داور: سعید رحیمی مقدم

* ملوان انزلی - سپاهان اصفهان، ساعت 17
داور: مرتضی منصوریان

نتایج بازی‌های روز گذشته:

هوادار2  - پیکان 2
گل‌گهر سیرجان 2 - استقلال خوزستان 2
صنعت نفت آبادان صفر - پرسپولیس 3

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • کورس داغ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی آرسنال برای جدال با وولورهمپتون
  • ساعت بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست و چهارم
  • تلاش استقلال برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی
  • رقابت‌های نزدیک در جدول