Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره؛ روزنامه نیویورک تایمز نوشت سازمان اطلاعات آمریکا (سی آی ای) به این نتیجه رسیده است محمد بن سلمان ولیعهد سعودی مسئول قتل جمال خاشقجی است و اسنادی در اختیار دارد که نقش او را در این قتل ثابت می کند.

همچنین؛ رودی جولیانی وکیل شخصی دونالد ترامپ در گفتگو با روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد مقامات بلندپایه دولت آمریکا هفته گذشته به این نتیجه رسیدند که عربستان مسئول قتل جمال خاشقجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
روزنامه واشنگتن پست نوشت: دولت آمریکا و ریاض تلاش می کنند قتل جمال خاشقجی را به گونه ای تفسیر کنند که نقش بن سلمان در آن انکار شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سیا آمریکا محمد بن سلمان سعودی خاشقجی ترامپ جولیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرگر: بازی جمال موسیالا را بیشتر از جود بلینگام دوست دارم

جیمی کرگر از قدرت دریبل جمال موسیالا به عنوان یک هافبک شگفت‌زده است. 

طرفداری | جیمی کرگر به بررسی بازی جمال موسیالا و جود بلینگام پرداخته است. 

جمال موسیالا و جود بلینگام که از دوران کودکی دوستان نزدیک هم به شمار می‌روند، شب گذشته در چارچوب بازی بایرن مونیخ و رئال مادردید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار گرفتند. موسیالا در حالی که بلینگام از دقیقه 75 زمین بازی را ترک کرده بود، به طور کامل به میدان رفت و عملکرد چشم‌نوازی نیز به نمایش گذاشت. ستاره باواریایی‌ها که علاقه تیمی مثل منچسترسیتی را به خود جلب کرده، به گفته مکس ابرل آینده بایرن مونیخ خواهد بود. جیمی کرگر با تمجید از عملکرد این بازیکن به مقایسه او با بلینگام پرداخته است:

جمال موسیالا منحصر به فرد است، شما بازیکنانی را در مناطق مرکزی زمین نمی‌بینید که به این شکل دریبل بزنند. اصلا چنین چیزی را نمی‌بینید. جود بلینگام که بازیکن فوق العاده‌‌ای است، با موسیالا فرق دارد. تعداد کمی از بازیکنان، یا اصلا هیچ بازیکنی در فوتبال اروپا، در حال حاضر این کار را انجام نمی‌دهند. وقتی بازیکنانی را می‌بینید که از سد بازیکنان دیگر عبور می‌کنند، شما را به یاد تماشای مارادونا در دوران کودکی می‌اندازد. اگرچه بلینگام و موسیالا دو بازیکن باورنکردنی هستند، اما متفاوتند.

 

کرگر روی آنتن CBS ادامه داد:

تماشای بازی موسیالا را دوست دارم. احتمالا از دیدن بازی او بیشتر از جود بلینگام لذت می‌برم. جود با کاریزما و روحیه‌اش قدرتمند است. اما ما چیزهایی از موسیالا می‌بینم که فقط او انجام می‌دهد. او دریبل می‌زند. منظورم وینگری نیست که یک فولبک را کنار می‌گذارد، این موضوع در میانه زمین متفاوت است. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کرگر: بازی جمال موسیالا را بیشتر از جود بلینگام دوست دارم
  • هراس وزرای اسرائیلی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری /بعد عمری رادیکالیسم به کسانی رسیده که نان فحش دادن به آنها را سر سفره خود برده بود
  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • پیروزی بدون جنگ
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • ادامه حمایت دانشگاهیان استان از خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • ببینید | ممنونیم! دانشگاه های آمریکا، صدای شما به غزه رسیده است