Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@04:26:19 GMT

بنزسواری عجیب رزمندگان در دوران جنگ + عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۸۰۸۷

رکنا: مسعود ده‌نمکی که به تازگی فیلمبرداری فیلم «زندانی‌ها» را به پایان رسانده‌ است تصویری از رزمندگان دوران دفاع مقدس در اینستاگرام منتشر کرد.

مسعود ده‌نمکی تصویری از رزمندگان دوران دفاع مقدس در اینستاگرام Instagram منتشر کرد و در جمله‌ای قابل تامل نوشت: «رزمنده ها هم بنز سوار می شدند اما از نوع بنز خاور»خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

رقیه از ازدواج یک ساعته مردان عرب می گوید / یک ساعت هنگام استراحت ظهر زن شرعی شدم ! اعتراف بوکسور حرفه ای به قتل عام 2 دخترجوان و مادر زن و پدر زنش در خیابان نبرد تهران + عکس اتوبوس از روی مرد تهرانی رد شد +عکس ناراحت کننده یارانه هر فرد ۱۳۵ هزار تومان می شود! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جسیکا در سوئد نمی دانست دختری ایرانی است! / سرنوشت دختری رهاشده در تهران! + عکس او در کودکی ازدواج یکساعته فقط در روز ! هم خوابی شرم آور خانم معلم هنر با دانش آموزش + عکس 6 تروریست امروز اعدام شدند عکس دردناک از لاشه توله پلنگ در بین ضایعات سد آبی انتشار اولین تصاویر از جسد طراح اصلی فاجعه تروریستی اهواز دسیسه شوم یک مرد برای دختر ملی‌پوش ایرانی! اعدام قاتل منحرف زینب دختر ۷ ساله + عکس بدون پوشش ایران گره قتل «خاشقجی» را باز می‌کند! اولین تصاویر 7 سعودی که قاتل خاشقچی هستند + عکس این مرد پس از تجاوز به دختر 15 ساله تاریخ همخوابی را در بدن او خالکوبی می کرد + عکس شوهرم در برابر چشمان زن غریبه را به خانه می آورد و در اتاق خواب من با آنان همخوابی می کرد ! جوان تهرانی یک جسد به عنوان دزد ماشینش معرفی کرد! داماد عصبانی به جای مهریه می خواست دیه قتل عروس را بدهد ! آب ایرانی ها را هم می دزدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اینستاگرام Instagram دوران دفاع مقدس مسعود ده نمکی فیلم رزمنده اینستاگرام عکس مرد قتل روزنامه ایران عربستان جنایت زندگی اینستاگرام جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!

آرون بروکس در مصاحبه جدید خود از ایرانی‌ها درخواست جالبی کرد.

طرفداری | آرون بروکس نماینده آمریکا در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک 2024 است.

آرون بروکس فردی است که موفق به شکست دیوید تیلور در انتخابی کشتی آمریکا شد. بروکس، پدیده 23 ساله کشتی آمریکا در جدیدترین مصاحبه خود صحبت‌های جالبی را انجام داده است. 

آرون بروکس که در مورد حمله ایرانیان به صفحه اینستاگرام دیوید تیلور پس از شکست حسن یزدانی شنیده بود، به این موضوع نگاهی کنایه‌آمیز داشت و گفت:

کشتی‌دوستان ایرانی به زودی شما را می‌بینم. از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنید.

بروکس در مورد رقبای خود (یزدانی و قاسم‌پور) گفت:

من نمی‌دانستم کامران و حسن با هم کشتی دارند، مگر آسیب دیدگی نداشتند؟ به هر دوی آنها می‌گویم موفق باشید!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • فیلم| واکنش اکانت‌اینستاگرام لالیگا به دو گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو با ترانه ایرانی
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE