Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@04:26:37 GMT

زنان سرپرست خانوار معطل حمایت نمی مانند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۸۱۶۳

زنان سرپرست خانوار معطل حمایت نمی مانند

سمیه محمودی، عضو کمیسیون اجتماعی و فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: زنان سرپرست خانوار به دلیل آسیب پذیری و شرایط اقتصادی نامطلوب تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: از این رو به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و اقتصادی برای زنان سرپرست خانوار در جلسه ای که با مسئولان کمیته امداد داشته ایم، مقرر شد هیچ یک از این زنان پوشت نوبت پاسخگویی و پذیرش قرار نگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی ادامه داد: درواقع تمامی افرادی که خود را به این سازمان معرفی می کنند پس از انجام تحقیقات و پذیرش، از تسهیلات دولتی مانند اعطای سبد کالا و آموزش طرح های کارآفرینی، اشتغال و ... برخوردار خواهند شد.

عضو فراکسیون زنان مجلس افزود: اگرچه در این گونه حمایت ها به دلیل محدودیت خدمات دهی  و اوضاع نامطلوب اقتصادی رضایت صد در صدی وجود ندارد اما می توان گفت که دولت در این خصوص سعی در حداقل حمایت ها را از این قشر داشته و روند تحت پوشش قرار دادن زنان به طور مستمر انجام می شود.

محمودی در پایان مصاحبه به برنا گفت: این در حالی است که فرد نیازمند خود نیز خواهان تحت حمایت قرار گرفتن باشد و خود را به کمیته امداد معرفی کند چرا که چندی پیش خانمی با بنده تماس گرفت و از شرایط سخت اقتصادی خود گلایه مند بود. وقتی او دلیل ممانعت از مراجعه به کمیته را پرسیدم پاسخش این بود که نمی خواهم در تحقیقات محلی همسایه ها از این موضوع باخبر شوند.

 

 

خبرنگار: ه

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته امداد مجلس شورای اسلامی آسیب اجتماعی فراکسیون زنان زنان سرپرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.

وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند