Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در مراسم افتتاحيه کنفرانس که صبح روز دوشنبه 30 مهر 1397 در مرکز همايش هاي سازمان مديريت صنعتي برگزار خواهد شد،شش کتاب که 4 کتاب آن تاليف دکتر حسن بشير است رونمايي خواهد شد.
در مراسم افتتاحيه کنفرانس که صبح روز دوشنبه 30 مهر 1397 در مرکز همايش هاي سازمان مديريت صنعتي برگزار خواهد شد،شش کتاب که 4 کتاب آن تاليف دکتر حسن بشير است رونمايي خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شارا، در اين مراسم شش کتاب علمي ارزشمند رونمايي خواهد شد که کتاب اول با موضوع «رويکردهاي نوين کاربردي خلاقيت در روابط عمومي" (مجموعه مقالات چهاردهمين کنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران) داراي 12 مقاله ارزشمند حاوي مجموعه آثار و مقالات کنفرانس قبلي يعني چهاردهمين کنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران است و کتاب دوم با عنوان «سناريونگاري در روابط عمومي»، کتاب سوم با عنوان "ارتباطات و روابط عمومي"، کتاب چهارم "دستورالعمل قطعي سال 2018 براي اهداف و نتايج کليدي (OKRs)" است که مي تواند به عنوان يک پلتفرم موفقيت براي روابط عمومي هاي با کارايي بالا مورد استفاده قرار گيرد. کتاب پنجم «تحليل گفتمان رسانه هاي جهان» که جلد دوم آن در 3 بخش و 4 فصل تدوين شده و کتاب ششم «مطالعات ميان فرهنگي» است که در هشت فصل تنظيم شده است.
همچنين کتاب هاي "روابط عمومي نوشتاري و فنون رسانه اي" تاليف ويلکاکس و نولت و "تکريم ارباب رجوع" تاليف سعيد معادي رونمايي خواهد شد.
گفتني است يکي از اهداف مهم کنفرانس، گسترش مطالعات مربوط به روابط عمومي در قالب هاي مختلف سخنراني، کارگاه، جشنواره، نشريات و کتاب است. کتاب هايي که تاکنون منتشر شده اند حوزه هاي زيادي از روابط عمومي را پوشش داده اند که در آينده اين حرکت همچنان ادامه خواهد داشت.

اضافه نمودن به:
نظر شما:نام:پست الکترونيکي:نظر
کد امنيتي:
پربيننده ترين مطالب روابط عمومي جزييات پانزدهمين کنفرانس روابط عمومي ايران اعلام شد
نشست شوراي اطلاع رساني شرکت شهرک هاي صنعتي سمنان برگزار شد
شهردار هشتگرد: نقش روابط عمومي در جلب نظر شهروندان بي تاثير نيست
کتاب "رويکردهاي نوين کاربردي خلاقيت در روابط‌عمومي" منتشر شد
مدير ارتباطات ايران خودروديزل منصوب شد
اولين گردهمايي و نشست مديران روابط عمومي دانشگاه هاي کلان منطقه 1 سلامت کشور
گزارش برگزاري جلسه تخصصي آينده پژوهي روابط عمومي
فرايند خلاقيت درمديريت
سرپرست روابط عمومي شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منصوب شد
پس از هلند و انگليس، کانادا روسيه را به انجام حمله سايبري متهم کرد



مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومي
مديريت
رويدادها
روابط عمومي ايران
کتابخانه
تازه هاي شبکه
آخرين رويدادها
فن آوري هاي نو
تبليغات و بازاريابي
ايده هاي برتر
بادپخش صوتي
گزارش تصويري
پيشنهادهاي کاربران
اخبار بانک و بيمه
نيازمندي ها
خدمات
خبرنگار افتخاري
بخش اعضا
دانلود کتاب
پيوندها
جستجوي پيشرفته
موبايل
آر اس اس
بخشنامه ها
پيشکسوتان
لوح هاي سپاس
پيام هاي تسليت
مناسبت ها
جملات حکيمانه
پايان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب اين سايت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شارا است
info@shara.ir
خبر فوري: جزييات پانزدهمين کنفرانس روابط عمومي ايران اعلام شد

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد

جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه‌شناسی دیوان سالاری در ایران» نوشته علی‌اکبر فرهنگی چاپ و رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه‌شناسی دیوان سالاری در ایران» نوشته علی‌اکبرفرهنگی استاد ممتاز دانشگاه تهران که توسط انتشارات علمی فرهنگی روانه بازار نشر شده است، رونمایی شد.


پروفسور فرهنگی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی بخاطر حضور در جمع دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه گیلان، درباره کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه‌شناسی دیوان سالاری در ایران» گفت: این کتاب حاصل بیش از ۵۰ سال مطالعات من بوده است که در شش جلد فیش‌برداری شده بود و سه جلد آن تقدیم ناشر شده است. اکنون جلد اول و دوم کتاب چاپ شده است و جلد سوم آن درحال چاپ است و هم‌اکنون درحال نگارش جلد چهارم آن هستم که در آن تاریخ تحلیلی جامعه‌شناسی دیوان سالاری در ایران آمده است.


وی به توضیحاتی پیرامون این کتاب پرداخت و افزود: در جلد اول کتاب، یک‌سری از مباحث نظری دیوان‌سالاری را مطرح کرده‌ام که سرزمین ما بیش از سه‌هزار سال تاریخ مدون دارد و تاریخ دیوان‌سالاری قبل از اسلام، اوایل اسلام، دوره پیامبر (ص) و خلفای راشدی به تحریر در آورده شده است. در جلد دوم نیز دوره خلفای بنی‌امیه و بنی‌عباس نگاشته شده است.


این استاد ممتاز دانشگاه ادامه داد: ردپای ایرانیان بعد از دوره خلفای بنی‌امیه و بنی عباس که به‌مدت ۵۰۰ سال طول کشیده است، در اداره مملکت وسیع اسلامی از مرز‌های چین تا قلب اروپا مهم و برجسته است.


این مراسم به همت انتشارات علمی و فرهنگی و انجمن فارغ‌التحصیلان رشته مدیریت سال ۵۰-۱۳۴۹ دانشگاه گیلان (مدرسه عالی مدیریت گیلان) برگزار شد.
گفتنی است؛ پروفسور علی‌اکبر فرهنگی (متولد ۱۳۲۱-طالقان) در طول عمر خود به مطالعه و تحصیل در رشته‌های گوناگون از ادبیات گرفته تا علوم دینی و سپس زبان، مدیریت، جامعه‌شناسی، اقتصاد و ارتباطات همت گمارده است.

دیگر خبرها

  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد